Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Nå hører vi to på Frozen med Madonna 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Jeg kjenner faktisk til pappaen til vokalisten i dette bannet. Dette bannet kommer til og med også fra her jeg bor. @Trippelure @MR SPEED @Maskinfører @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Nå hører vi to på Back That Up To The Beat med Madonna 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Nå hører vi to på 4 Minutes med Madonna 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (12 minutter siden): Jeg kjenner faktisk til pappaen til vokalisten i dette bannet. Dette bannet kommer til og med også fra her jeg bor. @Trippelure @MR SPEED @Maskinfører @SprengeMobil @Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Ja men det er jo bra da 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Nå hører vi to på Like A Prayer med Madonna Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Nå hører vi to på Crazy For You med Madonna Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Maskinfører skrev (9 minutter siden): Ja men det er jo bra da Men jeg har ikke sett faren hans på år og dager. 2 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (8 minutter siden): Men jeg har ikke sett faren hans på år og dager. Det er jo trist 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Nå hører vi to på Papa Don`t Preach med Madonna Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Maskinfører skrev (7 minutter siden): Det er jo trist Også fikk jeg vite at det bannet er til og med oppløst. 🥺 Mener jeg husker det var faren til vokalisten som nevnte det til meg, sist gang jeg så ham. Hvis jeg ikke husker helt feil nå i hvem jeg har hørt det fra. 🙄 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Nå hører vi to på Live To Tell med Madonna Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 TheDarkSycamore - SCM skrev (7 minutter siden): Også fikk jeg vite at det bannet er til og med oppløst. 🥺 Mener jeg husker det var faren til vokalisten som nevnte det til meg, sist gang jeg så ham. Hvis jeg ikke husker helt feil nå i hvem jeg har hørt det fra. 🙄 1 Lenke til kommentar
Maskinfører Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Ja men det er jo trist da 😕 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 21. mars 2024 Del Skrevet 21. mars 2024 Maskinfører skrev (2 minutter siden): Ja men det er jo trist da 😕 Da er vi to. 😢😢😢 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå