trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Hun gjør akkurat denne faktisk nesten bedre enn originalen! ❤️ 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Hvis jeg måtte velge mellom f.eks. Justin Bieber og denne.... 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Er selvsagt sykere enn de fleste, ikke bare som mann, men som en eldre, når jeg blir sånn forkjølet så jeg må nok bare få lagt meg og gjøre meg klar og forberede meg på slutten 😉 Men ønsker dere en god natt altså 🙂 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) Trippelure skrev (5 timer siden): Så kult 🤩 Jeg er i dub-land med King Tubby - Dub Fever Denne her lage jeg igår 100% note for note. (Første gang jeg linker en mp3 fil her inne på Diskujon.no. Det var nå det om den fungerer her inne da. 🙄) Zarcan.mp3 Endret 12. mars av TheDarkSycamore - SCM 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars (endret) Nå hører jeg på musikken som @TheDarkSycamore - SCM postet og har laget selv 😃 måtte sette King Tubby - Puppy Dub på pause så lenge 😁 Endret 12. mars av Trippelure 1 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Nå hører vi to på True med Spandau Ballet 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars King Tubby - Get Up And Dub 💚💛❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Nå hører vi to på Gold med Spandau Ballet 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Nå hører vi to på Through The Barricades med Spandau Ballet 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Nå hører vi to på Round And Round med Spandau Ballet 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 13. mars Del Skrevet 13. mars Nå hører vi to på To Cut A Long Story Short med Spandau Ballet 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå