Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Nå hører vi to på I Believe med Tears For Fears 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 11. mars Del Skrevet 11. mars Nå hører vi to på Badman`s Song med Tears For Fears 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Nå hører vi to på The World Is Yours To Take med Tears For Fears 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars King Tubby - King Tubby's In Fine Style 😎 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Hørte på egen lagd musikk i dag, som jeg selv har laget. 🎶🎵🤗🤗 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars TheDarkSycamore - SCM skrev (35 minutter siden): Hørte på egen lagd musikk i dag, som jeg selv har laget. 🎶🎵🤗🤗 Så kult 🤩 Jeg er i dub-land med King Tubby - Dub Fever 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Hører på DEATH ER LIK METALLICA DE ER HARDERE DA TRØKK I MUSIKK 1 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Fordi jeg nylig mottok den herlige LPen med Kim Larsen & Bellami - Kielgasten 🙂 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Fikk forresten en LP med denne også 🙂 Herlige 80 tallet, så bekymringsløst, til tross for en kald krig... 2 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Sender en tanke til Eric Carmen som gikk bort i går også ❤️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Jeg tror på engler! Disse damene er fantastiske! ❤️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars Nei, jeg er ikke forfgerdelig trist for at snøen forsvinner! Vi vet jo at den kommer igjen! 😉 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 12. mars Del Skrevet 12. mars King Tubby - Skanking Dub 💚💛❤️ 1 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå