trn100 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Eric Levi er kanskje litt for spesielt? Jeg synes det er vakkert ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Nå hører vi to på: Wait - The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Nå hører vi to på: If I Needed Someone - The Beatles.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Nå hører vi to på: Run For Your Life - The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars KILLER JERRY LEE LEWIS GREAT BALL OF FIRE 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Nå hører vi to på: Paperback Writer - The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Skal som nevnt i fengselet i morgen og feire min særbos 60 års dag. Hun er også 100% lineær både med tanke på musikk og TV og LP'ene spilles fra ytterst til innerst og hun synes jeg roter noe j... 😉 Takk igjen alle dere musikkvenner her, for at jeg får være med! Ønsker dere alle en strålende helg! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Nå hører vi to på: Rain - The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Nå hører vi to på: Taxman - The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Nå hører vi to på: Eleanor Rigby - The Beatles.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) skrev (16 minutter siden): Nå hører vi to på: Eleanor Rigby - The Beatles.♥️♥️♥️♥️ Den er så nydelig! ❤️ 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 1. mars Del Skrevet 1. mars Nå hører vi to på: I`m Only Sleeping - The Beatles.♥️♥️♥️♥️ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå