Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på Do You Know How Beautiful You Are med Joshua Kadison 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Yes - And You And I 🥰 Entern skrev (11 minutter siden): Cirith Ungol - Distant Shadows Hurra for Yes 😀😀😀👍👍👍 Yes, jeg digger Yes! Akkurat det albumet med vakkert grønt cover har vært en favoritt siden jeg var liten, det er perfekt! 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på Listen To The Lambs med Joshua Kadison 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Vektor - Cosmic Cortex Trippelure skrev (4 minutter siden): Yes - And You And I 🥰 Yes, jeg digger Yes! Akkurat det albumet med vakkert grønt cover har vært en favoritt siden jeg var liten, det er perfekt! Jeg liker også Yes godt 😊👍 veldig bra å ha sånne evige favorittalbum 😀👍 og ja Yes albumene har nydelige covre, veldig glad i den kunstneren og de fantastiske landskapene hans 🥰 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på Waiting In The Green Velvet med Joshua Kadison 2 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Yes - Siberian Khatru 🤩 Entern skrev (2 minutter siden): Vektor - Cosmic Cortex Jeg liker også Yes godt 😊👍 veldig bra å ha sånne evige favorittalbum 😀👍 og ja Yes albumene har nydelige covre, veldig glad i den kunstneren og de fantastiske landskapene hans 🥰 Jeg digger også den kunsten, pleide å drømme meg bort i de LPcoverne som barn😊 2 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Vektor - Dying World Trippelure skrev (1 minutt siden): Yes - Siberian Khatru 🤩 Jeg digger også den kunsten, pleide å drømme meg bort i de LPcoverne som barn😊 Kongesang 😎 Ja de bildene er så fine 😊 han kunstneren har illustrert bøker også 😊 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på Cherry Bowl Drive-In med Joshua Kadison 3 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Vektor - Tetrastructural Minds 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på Invisible Man med Joshua Kadison 3 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på The Song On Neffertiti`s Radio ( My Love ) med Joshua Kadison 3 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar The Beatles - If I Needed Someone 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Trippelure skrev (3 minutter siden): The Beatles - If I Needed Someone 🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar Nå hører vi to på El Diablo Amor med Joshua Kadison 1 Lenke til kommentar
Trippelure Skrevet 16. februar Del Skrevet 16. februar The Beatles - Think For Yourself 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå