Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 25. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 25. januar 2023 Nå hører vi to på Starting Over med Eric Carmen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Kings of Leon - Use Somebody 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 HØRER PÅ CHUCK BERRY TORONTO ROCK & ROLL REVIVAL MAYBELLENE TOO MUCH MONKEY BUSINESS REELLIN’ AND ROCKIN 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Machine Head - Catharsis 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Nå hører vi to på All By Myself med Eric Carmen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 George Michael - Careless Whisper 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Nå hører vi to på Love Is All That Matters med Eric Carmen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 DUM DUM BOYS SPLITTER PINE Spoiler Hei hvor enn du er i verden Det er deilig å sløve i skyggen Hold deg våken nå skjerpes greiene Store høvding skvise litt hardere Mas mas mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine Jeg har fått nok av rushtrafikk Og sure passasjerer med vassent blikk Å vi lever alle under pisken Noe sier meg at jeg er helt klar for paradiset Som ligger på ryggen å velter meg og gliser Mens jeg synger på en salme En salme om Mas mas mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine Hei hvor enn du er i verden Det er deilig å sløve i skyggen Hold deg våken nå skjerpes greiene Store høvding skvise litt hardere Jeg skjønner ikke vitsen med Mas mas mas over hele linja Mandag hele året Det er ingenting å le av Men jeg kan ikke la være Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine Splitter pine splitter pine 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Nå hører vi to på Never Gonna Fall In Love Again med Eric Carmen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Creed - Torn 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Nå hører vi to på Don`t Want To Say Goodbye med Eric Carmen. 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Ava Max - Million Dollar Baby 2 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Nå hører vi to på I Wanna Hear It From Your Lips med Eric Carmen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Ava Max - Ghost 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Nå hører vi to på Over Night Sensation med Eric Carmen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Ava Max - Diamonds & Dancefloors 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Nå hører vi to på The Way We Used To Be med Eric Carmen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Ava Max - Turn Off the Lights 1 Lenke til kommentar
Ciaran og Ciara ( Cassidy Tvillingene ) Skrevet 26. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 26. januar 2023 Nå hører vi to på Let`s Pretend med Eric Carmen 1 Lenke til kommentar
SprengeMobil Skrevet 27. januar 2023 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2023 Guns N' Roses - November Rain 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå