:utakt Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Pirates of the Caribbean 2 - Dead Man's Chest. Musikken som spilles mens rulleteksten går er så eventyrlig knall, jeg husker jeg satt i kinoen gjennom HELE rulleteksten. Bare for å høre musikken. Enormt skuffa da jeg fant ut at denne musikken ikke er på soundtrack-CD-en som er gitt ut. http://www.youtube.com/watch?v=WzRE3_vH6hc...feature=related Går det an å få tak i denne musikken noe sted? Endret 15. juni 2008 av JLa Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Her er all musikken fra filmen. Du kan kjøpe én og én låt også. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Takk, men: Enormt skuffa da jeg fant ut at denne musikken ikke er på soundtrack-CD-en som er gitt ut. Så, noen annen mulighet? Lenke til kommentar
armania Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det er en sang som heter "Drink Up Me Hearties Yo Ho" og den finnes ikke på "Dead Man's Chest" Soundtrack CD-en, men derimot på "At World's End" Soundtrack CD-en. Musikken er av Hans Zimmer. Itunes har den som enkeltstående sang, men den finnes sikkert andre steder også Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Takk! Noen skjønte sikkert at de gjorde en seriøs tabbe ved å utelate den låta fra forrige soundtrack.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå