BorgSol1 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Noen synspunkter, duger det som sort/hvitt bilde? Ny croppa versjon Endret 16. juni 2008 av BorgSol1 Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Absolutt.. syns det var et herligt bilde. typisk sånn som kunne passet i ei barne bok med dyr eller lignende.. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg likte dette veldig godt. --- Når jeg ser på det igjen så syns jeg kanskje det ser litt ut som det bare er hodet til en katt som ligger der. Kanskje det er litt "trangt"? Endret 15. juni 2008 av pybalto Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Barnebok? Neppe. Til det er det altfor dunkelt. På veggen derimot... Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg likte dette veldig godt. --- Når jeg ser på det igjen så syns jeg kanskje det ser litt ut som det bare er hodet til en katt som ligger der. Kanskje det er litt "trangt"? Takker for kommentar! Er ikke uenig med i at det kan virke litt "trangt" igrunn..tar det til etterretning Barnebok? Neppe. Til det er det altfor dunkelt. På veggen derimot... Takker for kommentar! Når det kommer fra deg er jeg nesten fristet til å ta det som ett lite kompliment.. Lenke til kommentar
minien_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg likte dette veldig godt. --- Når jeg ser på det igjen så syns jeg kanskje det ser litt ut som det bare er hodet til en katt som ligger der. Kanskje det er litt "trangt"? Takker for kommentar! Er ikke uenig med i at det kan virke litt "trangt" igrunn..tar det til etterretning Barnebok? Neppe. Til det er det altfor dunkelt. På veggen derimot... Takker for kommentar! Når det kommer fra deg er jeg nesten fristet til å ta det som ett lite kompliment.. Jeg synes bildet som ikke er redigert var best! Syns heller ikke det virket trang. Det er bra du har klart å fokusere på kattens hode, men selve hodet var også litt uklart. Du kan bruke et bilderedigeringsprogram til å få bildet skarpere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå