Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei! Jeg spiste havregrynsgrøt for noen timer siden, og nå har eg utrolig vondt i magen. Er helt svett,kok varm, kvalm og magen bråker noe vanvittig!! Bobbler rett å slett. Er det noe jeg kan spise for å bli bedre? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Aldri hørt om noe sånt før men å drikke vann har aldri skadd noen. Eventuelt om det vedvarer, prøv med fruktsalt men forstår ikke hvorfor du skulle få smerter pga det. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har du feber? Jeg anbefaler en kopp te og en lang varm natts søvn Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vet ikke om eg har feber. Er utrolig varm og svett. Tørr ikke drikke vann, virker som det er løst nok nedi der. Noe jeg kan spise/drikke for at magen skal binde seg igjen? Lenke til kommentar
Cashmere Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvis du kjøper Idoform Classic til neste gang du får vondt i magen, så går det over med en gang. Helt utrolig fordan idoform fungerer! Tror du kan kjøpe det på apoteket Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 prøv og ete noko flattbrød eller knekke brød av den gove sorten. Ellers er det bare å sitter på ramma og få det ut. Du kan prøve å drikke cola, hjelper for meg av og til. Lenke til kommentar
Gjest Gjest Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Vet dere hva som hjalp ? Å gå på do. Aldri hatt sånn renneræv i mitt lit. Men fy så godt det var etterpå! Aldri mer havregrøt. Takk for hjelp dere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå