idenb Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 tok er par bilder for lenge siden av en søt liten kar, dette ble det beste. det som er dumt er at det er et grått gjerde i bakgrunnen (klarte ikke å klone det vekk) + er nok litt støy i bildet(?) ikke tenk på innstillingene, tok bildet da jeg nettopp hadde fått kameraet og visste ikkje hva ISO og blender var Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg ville croppet bort de grønne bladene til venstre, for komposisjonen er ikke harmonisk slik som det er nå. Med de bladene borte så blir det meget bra. Det er sjelden å se fuglebilder med hovedobjektet plassert såpass off centre, men jeg tror det kommer til å gjøre seg godt. Ellers liker jeg at det er stor forskjell mellom foran og bak, noe som for meg skaper en dynamikk. Boke er ikke akkurat kremfløte, men det holder når resten av bildet er greit. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg synes det var et idyllisk og velkomponert bilde. Behagelige farger... RandiA Lenke til kommentar
idenb Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Jeg ville croppet bort de grønne bladene til venstre ser at jeg kunne kuttet ut de bladene , men jeg ville prøve å få frem litt miljø i samme slengen men med tanke på at det var ett ut av mine første fuglebilder er jeg fornøyd Endret 15. juni 2008 av idenb Lenke til kommentar
Carny Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Cropper du bort, slik PMnormal anbefaler, tror jeg faktisk du kan få en ganske bra komposisjon! Ellers litt uenig i Bokeh, den burde vært mer krem. Fin fangst Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Klart den burde vært mer krem, men man tager hva man haver. Lenke til kommentar
idenb Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Ellers litt uenig i Bokeh, den burde vært mer krem. litt mer krem? Lenke til kommentar
PMnormal Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ellers litt uenig i Bokeh, den burde vært mer krem. litt mer krem? Mykere, eller mer kremaktig som vi ofte sier. Slik som Hasselblads 80mm, eller Nikons 105/2,5. Lenke til kommentar
Bruker-88036 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det er et pent bilde. Som de andre sa så er det til venstre litt forstyrrende. Lenke til kommentar
idenb Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 takker for fine tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå