Snapp16 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Heisann alle sammen! Jeg er 15 år, og har planer om å slutte på den ene jobben min som er renholderske. Jeg har faktisk to jobber som er den samme egentli, men jeg kunne tenke meg å bare jobbe på den ene nå. Jeg har lyst på en ny jobb nå, en som er anderledes. har dere noen tips? det jeg er mest innteresert i er å jobbe hjemme på dataen, kanskje jobb over internett, er det noen som vet noe om dette, vennligst send meg en link! Jeg vet også at det går an å jobbe i butikker, men har gjort det før, og merket at det ikke var noe for meg. har lyst å den mer spennende jobb(ikke at det er så superspennende å jobbe på dataen, men.. (A) ) Sier takk på forhånd for alle svar Lenke til kommentar
thewall1 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Du kan sikkert prøve og få deg jobb hos PEGI, men det er litt vansklig som 15. åring og du burde like og spille. kan også prøve hos X-box, Nintendo eller PS3 men det er dårlig betalt og du må ha maskinen selv. hvis ikke du vil prøve deg som spill tester kan du prøve med data repratør vis du vet hvordan du gjør det. men det er sikkert noen andre ting du kan gjøre over nettet. Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Kan ikke akkurat si at jeg anbefaler plantasjen Følger nøye med denne tråden selv, er interessert i.. noe mer interessant å gjøre. Lenke til kommentar
Demantios Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Du vil jobbe fra dataen ja. Som hva tenker du på? Først må man kunne noe, f.eks. design, koding, osv. Lenke til kommentar
Snapp16 Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Du vil jobbe fra dataen ja. Som hva tenker du på? Først må man kunne noe, f.eks. design, koding, osv. Ja, jeg kan være med å "dekorere" sider på nettet, eller jeg kan være en som passer på at alt går fint for seg ( på en måte en moderator), vet ikke så mye det går an å gjøre, Kan ikke akkurat si at jeg anbefaler plantasjen Følger nøye med denne tråden selv, er interessert i.. noe mer interessant å gjøre. Ja, bra det ikke bare er jeg som vil ha jobb xD Lenke til kommentar
EchoMaker Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Du vil jobbe fra dataen ja. Som hva tenker du på? Først må man kunne noe, f.eks. design, koding, osv. Ja, jeg kan være med å "dekorere" sider på nettet, eller jeg kan være en som passer på at alt går fint for seg ( på en måte en moderator), vet ikke så mye det går an å gjøre, Kan ikke akkurat si at jeg anbefaler plantasjen Følger nøye med denne tråden selv, er interessert i.. noe mer interessant å gjøre. Ja, bra det ikke bare er jeg som vil ha jobb xD Jobber for tiden på plantasjen.. Det er noe dritt Sure kunder og planter som har mista strekkoden. Så utrolig irriterende. Lenke til kommentar
V_B Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg tror du kommer til å slite vist du leter etter den perfekte jobb i en alder av 16 år. Du sitter inne med relativt lite kompetanse. Det jeg kan anbefale er faktisk å jobbe som vogngutt vist du har ett kjøpesenter i nærheten. Jeg jobbet som det i samme alder som du, og det er sikkert en av de slappeste jobbene du kan finne og greit betalt. Lenke til kommentar
Atatar Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Heisann alle sammen!Jeg er 15 år, og har planer om å slutte på den ene jobben min som er renholderske. Jeg har faktisk to jobber som er den samme egentli, men jeg kunne tenke meg å bare jobbe på den ene nå. Jeg har lyst på en ny jobb nå, en som er anderledes. har dere noen tips? det jeg er mest innteresert i er å jobbe hjemme på dataen, kanskje jobb over internett, er det noen som vet noe om dette, vennligst send meg en link! Jeg vet også at det går an å jobbe i butikker, men har gjort det før, og merket at det ikke var noe for meg. har lyst å den mer spennende jobb(ikke at det er så superspennende å jobbe på dataen, men.. (A) ) Sier takk på forhånd for alle svar Tror vi snakker om ei jente her. Jeg liker håndverkeryrket veldig godt, men det er jo et yrke som er vanskelig å komme inn i uten kontakter. Lenke til kommentar
medlem-90636 Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Du kan jo søke på jobb som advokat? Eller kanskje lege er mer spennende? Eller frisør? Eller... hva med å ta til takke med det du får når du er 15-16 år gammel? Da jeg var 16 jobbet jeg på en kiosk. Venninnene mine skjønte ikke hvordan jeg gidda. De skjønte heller ikke hvordan jeg hadde råd til nye klær og fine ting hele tiden. De fikk seg nemlig ikke jobb fordi de var alt for kravstore Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå