suuhoo Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hei Satt å jobbet med norsk muntlig eksam i dag. Ble veldig frustret over at jeg ikke fikk til noe å det endte med at jeg slo til skjermen på min Acer Aspire 5920G. Nå er skjermen helt ødelagt, masse svarte flekker oppe i høyre hjørne. Er det noen som vet hva det koster å få byttet skjerm? Kan jeg f.eks kjøpe skjerm å bytte den selv eller er det best å sende den inn til reprasjon.? Lenke til kommentar
HValder Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Send den til reparasjon. Koster det det koster, avhenger av kor du har kjøpt den osv. Går muligens på garanti ellernoko dersom du ikkje seier at du slo den. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 "Går muligens på garanti ellernoko dersom du ikkje seier at du slo den. " Jepp,svindel er smart..idiot.. Pris på nytt LCD-panel ligger trolig rundt kr. 2300,-. Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 "Går muligens på garanti ellernoko dersom du ikkje seier at du slo den. " Jepp,svindel er smart..idiot.. Pris på nytt LCD-panel ligger trolig rundt kr. 2300,-. Så mye Satan at æ skulle slå til den jævla skjærmen Lenke til kommentar
suuhoo Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Noen som har forslag til hva jeg kan si som skjedde med skjermen for å få garanti??? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå