-iL- Skrevet 11. mai 2009 Del Skrevet 11. mai 2009 Fy f... jeg gleder meg til neste episode. Må jo bare bli bra. helt enig, fra en heller laber start, har denne serien virkelig tatt seg opp. Walter er litt av en karakter. Lenke til kommentar
nAD Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Aj, en smule genial sesong avsluttning. Tok litt tid før jeg skjønte poenget med mynten.. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skjønte at Olivia endte opp i det parallelle universet (hvor WTC forstår eksisterer), men mynten-peter's gravstein greia skjønte jeg ikke helt... Kan du forklare nAD? Lenke til kommentar
agail Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 (endret) Skjønte at Olivia endte opp i det parallelle universet (hvor WTC forstår eksisterer), men mynten-peter's gravstein greia skjønte jeg ikke helt... Kan du forklare nAD? Så du ikke hva som stod på gravsteinen? Peter Bishop 1978-1985. Peter er egentlig død. Den Peter vi ser har Walter hentet fra det parallelle universet Freaky avsluttning. Gleder meg til neste sesong, hvis det bli en. Endret 13. mai 2009 av agail Lenke til kommentar
nAD Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 FOX has renewed FRINGE, the No. 1 new series among Adults 18-49, with a full second season, it was announced today by Kevin Reilly, President, Entertainment for Fox Broadcasting Company. Siden han 'The Observer' sa noe som at 'theres always two pieces' noe i den duren. Hvorpå Peter ikke husket mynten selv. Var bare at jeg var litt treig i tankegangen selv Lenke til kommentar
agail Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 FOX has renewed FRINGE, the No. 1 new series among Adults 18-49, with a full second season, it was announced today by Kevin Reilly, President, Entertainment for Fox Broadcasting Company. Siden han 'The Observer' sa noe som at 'theres always two pieces' noe i den duren. Hvorpå Peter ikke husket mynten selv. Var bare at jeg var litt treig i tankegangen selv Bra det blir en ny sesong. Syns serien bare har blitt bedre og bedre. Lenke til kommentar
brrah Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Skjønte at Olivia endte opp i det parallelle universet (hvor WTC forstår eksisterer), men mynten-peter's gravstein greia skjønte jeg ikke helt... Kan du forklare nAD? Så du ikke hva som stod på gravsteinen? Peter Bishop 1978-1985. Peter er egentlig død. Den Peter vi ser har Walter hentet fra det parallelle universet Freaky avsluttning. Gleder meg til neste sesong, hvis det bli en. Ah! Da er jeg med igjen, takk Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. mai 2009 Del Skrevet 13. mai 2009 Grei nok episode, men hadde håpet på litt mer action. Ble litt skuffet over den lettvindte løsningen på the Observer, the Pattern, Jones og alt det der. Får håpe neste sesongavslutning bilr bedre. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 15. mai 2009 Del Skrevet 15. mai 2009 Synes det var en knall sesongavslutning. Gleder meg veldig til fortsettelsen. Lenke til kommentar
agail Skrevet 17. mai 2009 Del Skrevet 17. mai 2009 Når er det sesong 2 starter opp? Lenke til kommentar
agail Skrevet 2. juni 2009 Del Skrevet 2. juni 2009 Når er det sesong 2 starter opp? Noen som veit? Er spent på hva som skjer videre. Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 September hørte jeg rykter om. Ikke fra noen bekrefta kilde, en kamerat som mente å ha lest det. Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Noen som har fått med seg dette: http://www.fringebloggers.com/unconfirmed-...ed-from-fringe/ Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. juni 2009 Del Skrevet 3. juni 2009 Kjipt ja, heldigvis ikke den viktigste rollen, selv om jeg hadde sansen for karakteren. Lurer på hva han gjorde.. Kanskje han postet for mye på FB Lenke til kommentar
Cyrus664 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Var vel ikke noe han gjorde. Som det står på siden the powers-that-be were having trouble serving so many characters. Men jeg tror nok det er også pga. budsjettkutt. Nesten alle studioer forsøker å spare inn penger nå. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 er serien like bra som lost? bør jeg se denne? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Tja, bra er den spesielt hvis du liker litt uforklarige ting, som du med nødskrik kan skylde på vitenskap. Likte du x-files liker du nok denne. Relativt like, bare minus romvesener o.l. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Ingen romvesner? Æsj.. hehe. Neida jeg skal se noen episoder. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 4. juni 2009 Del Skrevet 4. juni 2009 Noen som har fått med seg dette: http://www.fringebloggers.com/unconfirmed-...ed-from-fringe/ Gammelt nytt. Har også fått med meg denne: http://showhype.com/story/fringe_s_kirk_ac..._was_not_fired/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå