Cyrus664 Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Oh, I see.. Sitter her å gleder meg til neste episode, men så får jeg høre at den ikke kommer før 7.april Værste jeg vet er sånne lange pauser Hvor leste du det? Vil gjerne finne ut hvilken sites som lister når de forskjellige episoder kommer ut. Wikipedia og IMDb virker som ikke er helt oppdaterte. Lenke til kommentar
SPRCO Skrevet 17. februar 2009 Del Skrevet 17. februar 2009 Her Er ikke en fullstendig liste med alle kommende episoder, bare neste episode. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Fringe ftw! Bra serie, underholdende og spennende. Noen gullkorn fra Dr.Bishop også En av de beste seriene jeg har sett på lenge Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Gadd ikke se ferdig pilotepisoden, og gikk lei etter fem, seks episoder. Men jeg gav den enda en ny sjanse og tok de siste episodene i strekk. Svært bra serie som blir bedre og bedre hele tiden. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hehe. Jeg husker jeg syntes serien tok seg bra opp når den nærmet seg 10 episoder (fra episode 8 eller 9 begynte den å bli veldig interresant og spennende). Når kommer neste episode og hvor mange episoder er det i denne sesongen? Er det kommet noe info om det kommer en tredje sesong? Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 (endret) Tredje? Sesong 1 er enda ikke ferdig. Endret 28. februar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 28. februar 2009 Del Skrevet 28. februar 2009 Hehe, tenkte feil. Det var jo en liten pause etter episode 10, eller rundt der, og da jeg skrev det, tenkte jeg automatisk at de hadde begynt med sesong 2. Men det er jo feil, så spørsmålet blir da om det kommer en sesong 2, og hvor mange episoder det er igjen i denne sesongen. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 7. april 2009 Del Skrevet 7. april 2009 Ny episode i dag dere, endelig begynner vi på igjen! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Ny episode i dag dere, endelig begynner vi på igjen! Den var faktisk ganske bra. Fint spilt av han "ulve" gutten. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Prates det amerikans eller norsk sendeskjema her? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Prates det amerikans eller norsk sendeskjema her? som i alle andre tråder (omtrent) amerikansk. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 ok, det jeg trodde også, men skjønte ikke hva du mente med ulvegutten. Så trodde du var på en annen episode en den som ble sent i går. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Hehe, tenkte feil. Det var jo en liten pause etter episode 10, eller rundt der, og da jeg skrev det, tenkte jeg automatisk at de hadde begynt med sesong 2. Men det er jo feil, så spørsmålet blir da om det kommer en sesong 2, og hvor mange episoder det er igjen i denne sesongen. Sånt blir som regel ikke avgjort før i mai, hvis ikke annet er blitt sagt. Serien er ikke enda blitt offesielt fornyet, men vil nok kommer i mai eller i sommer. Seertallene er brukbare(NB, med tanke på tallene fra 9 april), kanskje ikke på det beste men alikvel nok til grønt lys. En ny sesong er nesten i produksjon ifølge Kirk Acevedo, men har ikke fått grønt lys enda som sagt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981287349 Skrevet 15. april 2009 Del Skrevet 15. april 2009 Noen som la merke til noe spesielt på TVen med hun nyhetsreportern som snakket ? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 The Observer Han er veldig alltid med når det skjer noe. Egentlig ganske morsomt å se etter han i episodene. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 The Observer Han er veldig alltid med når det skjer noe. Egentlig ganske morsomt å se etter han i episodene. han var vist med i american idol samt en NFL kamp også Lenke til kommentar
Fadeless Skrevet 16. april 2009 Del Skrevet 16. april 2009 The Observer Han er veldig alltid med når det skjer noe. Egentlig ganske morsomt å se etter han i episodene. han var vist med i american idol samt en NFL kamp også Synst jeg såg han på bussen i dag også Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 The Observer Han er veldig alltid med når det skjer noe. Egentlig ganske morsomt å se etter han i episodene. han var vist med i american idol samt en NFL kamp også Synst jeg såg han på bussen i dag også hehe vittig Hva synes folk om siste episoden? Walter er jo bare hysterisk morsom for tiden, og nå viste han tom moral! Litt kult monster man fikk se, ikke aller værst CGI heller. Tipper Fringe får en season 2. Lenke til kommentar
Stargasm Skrevet 17. april 2009 Del Skrevet 17. april 2009 Det fortsetter der serien slapp før pausen, håper Fringe kommer til season 2, en glimrende serie så langt, og passer perfekt til sånne Sci-Fi fans som meg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå