Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Likheten mellom clas ohlson og Fringe?

Å, vi er fanget på en øde øy med masse filmer men ingenting å se de med. Vi trenger en, en, en dings! Hva med denne? Hvem er du og hvor har du fått den flotte bærbare dvd spilleren som går på batteri??

Å, vi må finne ut hva det siste hun såg var for noe, vi trenger en, en, en dings! Hva med denne! Hvem er du og hvor har du fått tak i det flott electronic pulse kamera???

D var jo en lettvint løsning seff....

Lenke til kommentar
Nær døden-opplevelser er nevrobiologisk fundert, og noe annet kommer ikke den studien til å finne heller. Men det har da ikke vært noen NDE-er i Fringe (ennå)?

tenkte vel mer på det øye kamera i siste episode.

Hvis man kan fange ting etter man er død....

Man er jo "død" i nær døden opplevelser.

Lenke til kommentar

Nettopp sett tredje episode, og denne serien begynner definitvit å komme seg. Jeg likte ikke piloten noe særlig, men andre episode var mye bedre. Denne var den beste så langt, og det lover bra for de neste episodene. Blir nok å se resten av sesongen. :D

Noen lettvinte løsninger er det jo, men det tåler man. Liker de forskjellige karakterene. Dessute var jo selv Seinfeld kjedelig før de kom noen episoder inn. ;)

Lenke til kommentar

Episode 4 var lekker! Nå synest eg det drog seg til! Nå følte eg at eg må se neste episode! Den følelsen har eg ikke hatt med de tre første! Dette kan bli skikkelig bra! Kult våpen han duden hadde! Men hvorfor blir ikke den overhodet nevnt? Hadde eg blitt skutt etter av en sånn gunner så hadde eg sjekket den!

Lenke til kommentar

De som ikke liker Fringe nå, slutt å se på serien. Dere kaster bort tiden. Er ikke noe for dere, dette er nåtidens X-Files som overhode ikke var for alle. Liker serien mye bedre, episode 4 viste potensialet. Å fremhevet nesten Fringe som årets beste nye serie.

Endret av Mahavishnu
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...