Me sjøl Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nær døden-opplevelser er nevrobiologisk fundert, og noe annet kommer ikke den studien til å finne heller. Men det har da ikke vært noen NDE-er i Fringe (ennå)? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Nei ikke enda. Litt on topic igjen, så synes jeg 1x02 var bra.. Ikke like bra som piloten dog, men gjorde absolutt jobben mhh til å få meg interessert nok til å komme tilbake for å se ep 3. Walther er so far min favoritt karakter glatt. Spiller faktisk veldig bra. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 Likheten mellom clas ohlson og Fringe? Å, vi er fanget på en øde øy med masse filmer men ingenting å se de med. Vi trenger en, en, en dings! Hva med denne? Hvem er du og hvor har du fått den flotte bærbare dvd spilleren som går på batteri?? Å, vi må finne ut hva det siste hun såg var for noe, vi trenger en, en, en dings! Hva med denne! Hvem er du og hvor har du fått tak i det flott electronic pulse kamera??? D var jo en lettvint løsning seff.... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Nær døden-opplevelser er nevrobiologisk fundert, og noe annet kommer ikke den studien til å finne heller. Men det har da ikke vært noen NDE-er i Fringe (ennå)? tenkte vel mer på det øye kamera i siste episode. Hvis man kan fange ting etter man er død.... Man er jo "død" i nær døden opplevelser. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Nettopp sett tredje episode, og denne serien begynner definitvit å komme seg. Jeg likte ikke piloten noe særlig, men andre episode var mye bedre. Denne var den beste så langt, og det lover bra for de neste episodene. Blir nok å se resten av sesongen. Noen lettvinte løsninger er det jo, men det tåler man. Liker de forskjellige karakterene. Dessute var jo selv Seinfeld kjedelig før de kom noen episoder inn. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Enig i det. Serien har kommet seg, men jeg likte piloten også egentlig. Begynner å bli nysgjerrig på hva slags greier sønnen (husker ikke navnet i farta) var involvert i Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Jeg har en liten mistanke. Jeg kan selvsagt ta feil, men siden faren er så innblandet i The Pattern skal du ikke se bort fra at sønnen også er det. Men det er bare en teori. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 for min del detter kvaliteten for hver episode. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 30. september 2008 Del Skrevet 30. september 2008 Har sett episode 1, og likte det vel ikke helt. Etter min mening var det mye dårlig skuespill, og kanskje helt feil valg av skuespillere som gjorde at jeg fikk det intrykket. Virker litt resirkulert ja. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Likte egentlig gårsdagens episode. Mye mer creepy enn de foregående. Relativt nysgjerrig på the observer nå også. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Dere legger for mye tanker bak det folkens. Underholdningsverdien er utmerket. Kommer garantert til å følge mer med på dette. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Episode 4 var lekker! Nå synest eg det drog seg til! Nå følte eg at eg må se neste episode! Den følelsen har eg ikke hatt med de tre første! Dette kan bli skikkelig bra! Kult våpen han duden hadde! Men hvorfor blir ikke den overhodet nevnt? Hadde eg blitt skutt etter av en sånn gunner så hadde eg sjekket den! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 (endret) De som ikke liker Fringe nå, slutt å se på serien. Dere kaster bort tiden. Er ikke noe for dere, dette er nåtidens X-Files som overhode ikke var for alle. Liker serien mye bedre, episode 4 viste potensialet. Å fremhevet nesten Fringe som årets beste nye serie. Endret 2. oktober 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 Må si meg enig med de over som like siste episode. Hvis det tar seg opp videre blir dette meget bra. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 3. oktober 2008 Del Skrevet 3. oktober 2008 Det er faktisk en av de seriene med desidert høyeste seertall så langt også, ifølge http://spoilertv.blogspot.com/ Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 5. oktober 2008 Del Skrevet 5. oktober 2008 Haha må le av at Fringe har dobbelt så store seertall enn Prison Break. Lenke til kommentar
Lokila Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Høye seertall er bra! Serien blir nå fullsesong: kilde ! Lenke til kommentar
- Moradi - Skrevet 6. oktober 2008 Del Skrevet 6. oktober 2008 Det er faktisk en av de seriene med desidert høyeste seertall så langt også, ifølge http://spoilertv.blogspot.com/ Hvorfor er ingen HBO serier listet opp her?? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 7. oktober 2008 Del Skrevet 7. oktober 2008 De seertallene HBO har er opp til kabel-levrandørene til å gi ut. De er ikke sånn "bare kom å ta"-greier som vanlige kanaler. HBO har forresten gitt True Blood og Entourage nye sesonger til nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå