klhegrlkhr Skrevet 3. april 2012 Del Skrevet 3. april 2012 Har fått sett ep 15 & 16 nå. Ble litt glad for at Peter og Olivia endelig fikk hverandre, samt at vi fikk ganske mange svar. Men jeg sliter litt med denne David Robert Jones fyren. Husker ikke helt plottet rundt når Peter lukket "åpningen-mellom-universene" på ham. Er det DRJ fra "feil" univers vi ser nå? Forresten en del ganger jeg jo godt av Walter. Spesielt det med Hvordan han og Bellie sorterte filene når de trippet! Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 sånt som jeg har oppfattet det, har Fringe gått tilbake i tid, visket ut Peter. Handligene vi har oppleved fra sesong 1 til sesong 3 har ikke hatt samme utfall siden Peter ikke har vært der, så da var det ingen som kuttet åpningen mellom de to universene og da overlevede David Robert Jones i denne tidslinja. Hvis du fatter hvor jeg vil hen Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 6. april 2012 Del Skrevet 6. april 2012 Ja, selvsagt. Jeg skjønner forsåvidt hele greien med Peter og The Observers, men klarte ikke helt å bruke denne kunnskapen på DRJ. Takk Lenke til kommentar
b-real Skrevet 7. april 2012 Del Skrevet 7. april 2012 Såeh...hvor i fuglene er det de skal med alt dette her? *titte på kalender* Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 8. april 2012 Del Skrevet 8. april 2012 (endret) David Robert Jones. Endret 8. april 2012 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. april 2012 Del Skrevet 18. april 2012 Virker som serien skal holde en liten form for tradisjon fra sesong 3. Episode 19 blir litt weird som episode 19 i sesong 3; Desmond David Hume http://www.youtube.com/watch?v=OoHBMBpi2rQ http://www.youtube.com/watch?v=5fD3B319THE 1 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Det var en spennende episode. See ya in another life brotha? Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 øøøøh håper ikke serien slutter i fremtiden. Pluttselig så begynte dei på ny historie? Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 Dette var en kikkæs episode.En av de beste på LENGE. Lenke til kommentar
N1ko Skrevet 21. april 2012 Del Skrevet 21. april 2012 (endret) Oh and btw, Desmond David Hume! Endret 21. april 2012 av N1ko 2 Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Likte denne episoden. Går ut fra at de fortsetter på historien neste episode. Lurer på hva bell hadde gjort med olivia og hvor hun er. Lenke til kommentar
Thrinduil Skrevet 22. april 2012 Del Skrevet 22. april 2012 Word up! Spennende episode, men litt av et jump! Lenke til kommentar
MysticoN Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 enig.. Spennende episode. Første jeg gjorde når jeg startet å se den var å sette på pause for å se om jeg hadde hoppet over en episode. Var noe plaget i starten med at de hadde plutselig startet med en ny historie men episoden var så bra at det gjorde egentlig ikke så mye Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Det at neste episode forsetter handlingen fra denne episoden er ikke sikkert. For all del kan dette være enten en one-shot historie, eller det kan være noe de ikke har planlagt å forsette på før neste sesong. Litt som forrige episode 19 hvor vi ikke fikk vite hvem denne mannen med t-skjorta som skulle drepe Olivia i episodene som kom (ikke enda heller). Ser for meg at serien kommer til å gjøre ferdig David Robert Jones-historien i de nåværende universet før vi får noe mer av 2036. Siden neste sesong er langt fra en sikker ting så er jeg redd for at vi ikke får se slutten, siden det er 3 episoder igjen som jeg tror kommer til å gå med på DRJ. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Vi får nok en eller to episoder til fra fremtiden, så vil serien gå tilbake til tiden vi er vant med, og bygge opp en handling som har et klimaks i år 2015. Dette klimakset vil de sannsynligvis prøve å unngå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Jeg ser ikke det som en sikker ting. Fringe har lagt noen løse tråder bli igjen for å bli plukket opp senere. Og de har hatt tråder de ikke enda har plukket opp igjen. Ser at dette var en slik episode, siden de heller vil gå tilbake å bygge opp dette fra nåtiden og gjøre seg ferdig med DRJ. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 23. april 2012 Del Skrevet 23. april 2012 Ser på imdb at de to siste er en dobbelepisode. Ville helle sett at 19 og 20 hang sammen fordi jeg synes 19 var utrolig gøy! Merker at jeg bryr meg ikke så veldig om trådene fra tidligere. Men med den tracking greien de fant i episode 18, så tror jeg nok vi får se DRJ i en eventuell femte sesong. Lenke til kommentar
agail Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Skjer med at Bell er blitt vekt til live? Før han ble fanget i contagion greia. Lenke til kommentar
klhegrlkhr Skrevet 24. april 2012 Del Skrevet 24. april 2012 Min forrige post her var jo feil! Ser nå at det er jo en episode (nr 20) før de to siste som henger sammen. Da er det håp for at de fortsetter på nr 19 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå