Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Har fått sett ep 15 & 16 nå. Ble litt glad for at Peter og Olivia endelig fikk hverandre, samt at vi fikk ganske mange svar. Men jeg sliter litt med denne David Robert Jones fyren. Husker ikke helt plottet rundt når Peter lukket "åpningen-mellom-universene" på ham. Er det DRJ fra "feil" univers vi ser nå?

 

Forresten en del ganger jeg jo godt av Walter. Spesielt det med Hvordan han og Bellie sorterte filene når de trippet!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

sånt som jeg har oppfattet det, har Fringe gått tilbake i tid, visket ut Peter. Handligene vi har oppleved fra sesong 1 til sesong 3 har ikke hatt samme utfall siden Peter ikke har vært der, så da var det ingen som kuttet åpningen mellom de to universene og da overlevede David Robert Jones i denne tidslinja. Hvis du fatter hvor jeg vil hen :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Det at neste episode forsetter handlingen fra denne episoden er ikke sikkert. For all del kan dette være enten en one-shot historie, eller det kan være noe de ikke har planlagt å forsette på før neste sesong. Litt som forrige episode 19 hvor vi ikke fikk vite hvem denne mannen med t-skjorta som skulle drepe Olivia i episodene som kom (ikke enda heller).

 

Ser for meg at serien kommer til å gjøre ferdig David Robert Jones-historien i de nåværende universet før vi får noe mer av 2036. Siden neste sesong er langt fra en sikker ting så er jeg redd for at vi ikke får se slutten, siden det er 3 episoder igjen som jeg tror kommer til å gå med på DRJ.

Lenke til kommentar

Jeg ser ikke det som en sikker ting. Fringe har lagt noen løse tråder bli igjen for å bli plukket opp senere. Og de har hatt tråder de ikke enda har plukket opp igjen. Ser at dette var en slik episode, siden de heller vil gå tilbake å bygge opp dette fra nåtiden og gjøre seg ferdig med DRJ.

Lenke til kommentar

Ser på imdb at de to siste er en dobbelepisode. Ville helle sett at 19 og 20 hang sammen fordi jeg synes 19 var utrolig gøy! Merker at jeg bryr meg ikke så veldig om trådene fra tidligere. Men med den tracking greien de fant i episode 18, så tror jeg nok vi får se DRJ i en eventuell femte sesong.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...