Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Har tenkt til å begynne å se fringe igjen. Men nå er det så lenge siden at jeg ikke husker helt hvor jeg var hend. Jeg vet at jeg var på den sesongen der de nettopp ankom den andre universet

Hvilken sesong er det og episode?

Trolig "Over There part 1", nest siste episode av sesong 2.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Jeg er endelig ajour med Fringe og har lyst på mer! Har sett 16 episoder den siste uken :D

A 1.1 18-49 rating may be all Fringe could master in Live+Same Day. The sci-fi drama was stuck at the series-low 1.1 demo rating for a second consecutive week.

- Deadline

Hva betyr egentlig dette da? Skjønner at serien ikke gjør det så bra, men hva er 1.1 rating?

Lenke til kommentar

Bare for å være helt sikker på at jeg skjønt det riktig:

For noen år siden så var det 130 milioner mennesker i aldersgruppen 18-49, og den ratingen betyr da at 1,1 % av de så på den episoden.

Da lurer på hva den beste ratingen en episode av "hvasomhelst" noen sinne har fått er :hmm: Kunne vært gøy å vite

Lenke til kommentar

Du har noen saftige ratinger nederst her:

http://en.wikipedia.org/wiki/Nielsen_ratings

Det er så mange kanaler og valgmuligheter nå at man kommer vel sjelden opp i sånne tall mer.

På den siden bruker de forresten uttrykket "television households", et hjem med minst en tv. Og de opererer med et lavere tall. "As of September 1, 2010, there are an estimated 115.9 million television households in the United States. A single national ratings point represents one percent of the total number, or 1,159,000 households for the 2010–11 season."

Får håpe resten av Fringe sesongen blir laget uten problemer, og det burde vel kunne gå når Fox hittil har vært så "snille".

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...
  • 4 uker senere...

Prøver å følge med serien på Fox Crime, men er jo så mye hopping mellom sesongene. Akkurat nå sender de fra 4 sesonger, og ikke alt blir tatt opp på dekoderen heller...regner med at det er dekoderen sin skyld, siden det er den nye fra canal digital. Så, akkurat nå har jeg ikke kommet lengre enn episode 12 på sesong 1, og ser allerede at jeg mangler episode 16 samt 1 og 2 på sesong 2 blæh :-(

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Serien har tapt seg så jævlig, og eneste episoden jeg har likt siden før nyttår var de to siste. Resten synes jeg har vært crappy.

John Noble skal uansett ha skryt for hvordan Walter leverer mer brilliant komikk enn mange komiserier i dag.

70 / 30 sjanse for en ny sesong ifølge produsentene nå. Jeg tviler litt på det. Kanskje 60 / 40 sjanse for fornyelse, men ikke så mye som Jeff Pinkner mener.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...