Dipol Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Ny episode? Trodde sesong 3 var den siste jeg :!: Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nei, hel sesong på 22 episoder. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 24. september 2011 Del Skrevet 24. september 2011 Nei, hel sesong på 22 episoder. Dagens gladnyhet! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 http://www.youtube.com/watch?v=MVPb4IvioGk Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 7. oktober 2011 Del Skrevet 7. oktober 2011 Hvor lenge tror dere at Peter er et "spøkelse"? Kan tenke meg at han kommer mer og mer tilbake som en figur på skjermen, for kan ikke tro at han blir usynlig hele sesongen. Lenke til kommentar
Robopope Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Tar seg godt opp nå med dagens episode. Gleder meg til neste Lenke til kommentar
Skrujernet Skrevet 8. oktober 2011 Del Skrevet 8. oktober 2011 Gleder meg til å se episode 3 nå! Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 9. oktober 2011 Del Skrevet 9. oktober 2011 Synes ukas var litt skuffende kontra episode 2 og at det faktisk var David Fury som skrev episoden. Grei episode, men følte den ikke var så veldig bra. David Fury har gjort en av de beste episodene til Lost, og Angel; To serier jeg har elsket. Virker som en dårlig ide å ha starte sesongen med så mange stand-alone episoder. Forrige ukes var bra, og en favorittepisode for min del. Fint eksempel på en god slik stand-alone episode av serien. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Yay, Peter is back. Virker som han husker alt, men de andre fortsatt ikke veit noe om han. Dette kan bli spennende. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Yay, Peter is back. Virker som han husker alt, men de andre fortsatt ikke veit noe om han. Dette kan bli spennende. Olivia! Thank god you are here! Who are you? dumdumdum!!! grei kliffhanger! Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Yay, Peter is back. Virker som han husker alt, men de andre fortsatt ikke veit noe om han. Dette kan bli spennende. Olivia! Thank god you are here! Who are you? dumdumdum!!! grei kliffhanger! For meg var det så åpenbart at det ikke var noen "cliffhanger" i det hele tatt. Det var et antiklimaks for meg. De har brukt hele sesongen på å ikke huske hvem Peter var, så selvfølgelig husket hun det ikke når hun så han heller. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Hele sesongen? 3 episoder? Oliva vet at det er noe med Peter, men aner ikke hva. Hadde de ventet med å hentet Peter tilbake i 10 episoder til, så kunne jeg vært enig med det, men etter 3-4? Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, 4 episoder er helt klart en hel sesong.. Lenke til kommentar
Dipol Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ganske dårlig at Astrid plutselig ikke kjente til cortexiphan trials, slik de kunne forklare eventuelle nye seere hvordan det hang sammen. 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Er vel mye som er forandret nå etter at Peter forsvant. Walter har jo vært ute av laben siden han ble utskrevet, men siden Peter er "borte" så han endte det opp med at han aldri forlot laben. Er mye sånne småting de kan endre på nå. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Ja, la jo merke til det med Lincoln og i første episode. Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Likte at vi fikk tilbake Peter i denne episoden som var, men serien kunne godt holdt han utenfor en stund til, den klarte seg greit og måten han kom tilbake på var egentlig noe kjedelig. Det hele virket liksom litt for enkelt. Er uansett spennende å se hvordan de løser dette med hukommelsen og slikt fremover. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Nja, jeg synes de siste episodene har vist hvor viktig Peter er for serien. Så jeg er alt for at han fikk "pause" i bare 4 episoder nesten. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 21. oktober 2011 Del Skrevet 21. oktober 2011 SPOILERS: http://youtu.be/wTXOZbSB0KU?hd=1 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 23. oktober 2011 Del Skrevet 23. oktober 2011 hvorfor er det ei uke pause? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå