Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Ganske bra episode, men er noe likgyldig til tidshoppingen og kompliserte forklaringer eller bortforklaringer. Det gav likevel et par severdige konfrontasjoner med en bitter Walternate, han var litt på hugget i denne, og John Noble hadde mye å gjøre som vanlige Walter også. Tøft å se gruppene møte hverandre. Virker vanskelig å ane noe om hvordan sesong 4 vil utarte seg, det har visst heller ikke blitt flere seere i det siste.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke nok med 2 Walter karakterer idag nei, her skal det peises på med hele 4. og hver og en av de klarte å gjøre et inntrykk i episoden. aller best var siste scenen når de to Walterene møtes, var bare et strålende øyeblikk mellom de to. Med tanke på at dette kunne vært siste episode , så hadde det ikke vært en altfor ille avslutning på serien.

Dette med Peter forsvinning på tidslinjen ble uforstålig på slutten, men det er jo en sesong til, så vi får vel svar på tidslopopen da og forhåentligvis litt mer om Weiss og maskinen. alt i alt en fornøylig episode.

Lenke til kommentar

Kommer garantert til å være noen fillers i sesong 4, men håper de gjør noe slikt som de gjorde i sesong 3. At det er så og si bare de miderste episodene som hadde en handling som ikke dro plottet framover. Men så igjen episoder som ikke virka som plottet ikke gikk videre, førte faktisk plottet videre(som den episoden med en gravid Fauxlivia).

Synes sesongfinalen skulle vært en time lengre, selv om de 3 siste episodene(inkludert sesongfinalen) var en sammenhengende historie. Så kunne de godt vært en time lengre i 2026 så og si.

Serien er vel en av de få seriene på de store nettverkene som jeg faktisk liker filler-episoder av innenfor drama/sci-fi/spennings-sjangerne. Jeg likte spesielt den White Tulip-episoden fra sesong 2, og den ene episoden i sesong 2 som var sentrert rundt Observerne, Desember og August spesielt.

Lenke til kommentar

Synes det var en bra episode, men slet litt med å forstå slutten. Det at The First People var dem selv var en tanke jeg hadde vært inne litt på selv, så ble ikke helt overrasket der. Men skjønte ikke dette med at Peter ikke hadde eksistert, eller hvorfor han forsvant. Forhåpenligvis får vi vite dette i løpet av S04.

Lenke til kommentar

Slik jeg tolket det:

Peter fikk overtalt både Walter og Walternate til å bli enige. Da var hans "oppgave" ferdig, og han ble fjernet helt fra både hukommelsen og univers`ene helt(eller til det punkt at han dør i begge universene). Ærlig talt tviler jeg på det, men jeg tolket det slik. Selv om jeg stiller meg selv tvilende til det jeg tror på.

Det som blir neste spørsmålet, hvordan kan Peter komme tilbake? Hvordan kan man huske noen som aldri har eksistert?

Lenke til kommentar

Veldig artig sesongavslutning. Tror eg hadde dævva om det skulle blitt kansellert med den cliffern på slutten :p

Det som blir neste spørsmålet, hvordan kan Peter komme tilbake? Hvordan kan man huske noen som aldri har eksistert?

Og ikke minst hvem er disse observers og hva er det de egentlig holder på med?

Lenke til kommentar

Noe jeg lurer på om det er flere univers enn det ene ekstra vi har blitt kjent med. Hvis så, hvorfor, og hvis ikke hvorfor!

Har lurt på dette selv, og mener at Walter har sagt flere ganger at det er et ubegrenset antall paralelle univers. :hmm:

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 1 måned senere...

Tok litt tid å hente inn alt jeg hadde gått glipp av. Begynte ikke på sesong 2 før i Mars i år.

Selv til Fringe og være syntes jeg det ble litt for mye av det gode på slutten der.

John Noble ble kåret til Best Supporting Actor in a Drama Series under Critics' Choice Television Awards.

Noe jeg egentlig syntes var velfortjent... var morsomt å se han sjonglere mellom Walter og Walternate og deres forskjellige personligheter. For ikke å snakke om den episoden hvor han (som Walter) får de bitene av hjernen Bell tok ut aktivert, og plutselig ikke var godtegale, surrete Walter for en kort periode.

Lenke til kommentar

Fredag i år igjen. Trodde de skulle flytte serien til en mer seervennelig dag etter at serien fikk et løft.

ikke mange seere på fredag nei, men den er for Fox en rimelig sikker dag med seertall/inntekt, er nok derfor.

Kom over et bilde laget av en fan, som viser utbredelsen av Amber/rav, skikkelig blodfans det er snakk om :!:

multiverseoffringemap.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 5 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...