slipten Skrevet 23. oktober 2010 Del Skrevet 23. oktober 2010 world series i baseball på fox, derfor sender de ikke Fringe, tidligst kommer neste episode 4 november eller seinest 11 november, alt kommer an på hvor mange kamper somm på spilles. Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 24. oktober 2010 Del Skrevet 24. oktober 2010 Jeg syns at Olivia stadig blir en dårligere og dårligere skuespiller. Det ser bare teit ut når hun griner og kysser, fordi hun overdramatiserer. Hun er oftest søt, men noen ganger bare sprekker alt. Synest hun spiller veldig bra i sine to roller eg. Veldig fornøyd så langt. Men helt klart, hun havner fullstendig i skyggen til den godeste doktoren. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Er vel ikke til å unngå når de hyrer en så erfaren fyr som John Noble. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Man vet ikke forskjellen på godt og dårlig skuespill hvis man syns Olivia er godt spilt. Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 25. oktober 2010 Del Skrevet 25. oktober 2010 Får håpe det ikke blir cancelled. Så vidt jeg vet er ratings ganske lave akkurat nå. Lenke til kommentar
ReGaiN Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hmm, så nettopp på S02E11 og der var plutselig Charlie Francis, ble ikke han drept tidligere i sesongen den shapeshifteren? Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Husker det ble mye diskusjon rundt akkurat den episoden, og alt står tidligere i tråden om du hadde giddet søke. Men for å ta det kort skulle den episoden ha blitt sendt i sesong 1, men av en eller annen grunn ble den sendt i sesong 2. Men når det er sagt: To stk Charlie ble drept. Den ene var fra vår verden. Vi trodde den andre var fra den andre dimensjonen, men det var en shapeshifter. Charlie fra den andre dimensjonen er i live. Btw litt morsom trivia angående Charlie. Charlie fra den andre verden har et arr på det ene kinnet. Han som spiller Charlie har en av hovedrollene i Oz, der han påfører seg selv et stort arr på det ene kinnet. Sikkert ikke noe sammenheng, men litt morsomt å vite halv seks om morgenen. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Hmm, så nettopp på S02E11 og der var plutselig Charlie Francis, ble ikke han drept tidligere i sesongen den shapeshifteren? Charlie ble drept av shapeshifteren, shapeshifteren ble drept av Olivia. Så viste Fox en tidligere uvist episode fra sesong 1. Derfor han var i live, hvorfor de gjorde dette vet jeg ikke. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Og dermed var spoileren min ubrukelig. God godt, Teipball. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 31. oktober 2010 Del Skrevet 31. oktober 2010 Leste ikke spoileren din så veit ikke hva som står i den. Men jeg spoile vel ingen ting for han, alt jeg sa hadde vel skjedd i den episoden eller før? Hvis ikke så kan jeg sikkert fjerne det. Lenke til kommentar
SaulGoodman Skrevet 19. november 2010 Del Skrevet 19. november 2010 Shit just got real. Satt med frysninger på slutten av dagens episode, ganske intenst. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Angrer på at jeg ikke ventet til neste uke med å se begge episodene rett etterhverandre. Fox har bestemt at på nyåret igjen er Fringe tilbake til fredagen igjen. får håpe dette fører til noe flere seere, ellers så er det kroken på døra for programmet. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Ble ikke Fringe sendt på tirsdager før? Har vel aldri blitt sendt på fredager? Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Har sett de to første episodene og uttrykket "x-files på steroider" må vel passe på sakene i denne serien? Både Olivia og Walter virker lovende (spesielt når han sitter i bilen og surrer med setevarmeren). Håper denne flyttingen til fredag ikke blir negativ. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Det er ikke noe steroider i bildet her. X-files gikk ikke noe tregere eller sparte på kreftene i forhold til Fringe. Er ikke enig med deg. Lenke til kommentar
crowscout Skrevet 20. november 2010 Del Skrevet 20. november 2010 Tenniskampene mellom Mulder og Scully var jo trege, "Open your mind bla bla bla", "-I'm sure there's a rational explanation for all this bla bla". Og sånn holdt de vel på hver gang! Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Spørsmål om sesong 2: Episode 21 er når Peter nettopp har stukket av og er ute i ei lita bygd og hjelper ei politidame å etterforske et mord. Episode 22 starter med at Olivia og Walter nettopp har dukket opp i den andre dimensjonen... Kan dette stemme? Jeg kan ikke huske å ha sett noe om hvordan de kom seg dit. Har jeg glemt en episode, eller er det ment å være slik? Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 24. november 2010 Del Skrevet 24. november 2010 Mener det skal være sånn, mener at man fikk forklart hvordan de kom seg over litt ut i episoden. Eller i del 2 av finalen. Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 25. november 2010 Del Skrevet 25. november 2010 Det stemmer. Det blir forklart nokså godt hvordan de kommer seg over. Lenke til kommentar
Laffe Skrevet 17. januar 2011 Del Skrevet 17. januar 2011 Noen som fortsatt følger med på? Hvordan blir det utover i sesong 3? Bedre eller dårligere? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå