Fisker Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Les innlegg #11 i denne tråden. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 26. juni 2008 Del Skrevet 26. juni 2008 Les innlegg #11 i denne tråden. det burde ha ligget i OP 1 Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Relativt imponert etter å ha sett første episoden.. Nå skal det sies at jeg var die hard X-Files fan i sin tid også.. Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Da er du litt som meg, siden det falt veldig i smak hos meg spesielt p.g.a. det var en godkjent etterfølger av X-Files(ikke plottmessig, men med tanke på at seriene er gangske like). Men en liten del er også på grunn av Lost og Oz. En kjent melodi ifra Lost er jo med i piloten(den delen med kua). Lenke til kommentar
Schneiderlin Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Skal denne begynne på en norsk tv kanal? Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 11. september 2008 Del Skrevet 11. september 2008 Går vanligvis en sesong ihvertfall før norske tv kanaler plukker opp en serie.. Høyst sannsynlig grunnet omtale, seertall etc i usa. Lenke til kommentar
Saddlefall Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Så nettop første episode. Meget lovende! Digger sci-fi type Lost og X-Files, så dette kan bli bra. J.J Abrams er genial. Lenke til kommentar
Dødskalkunen Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 (endret) Definitivt en serie jeg skal følge med på videre. Liker referansene til Lost i serien. Castingen var heller ikke værst, liker de fleste rollene. Et par forutsigbare deler i episoden, men gjør ikke meg så mye. Gleder meg til neste episode! Edit: Leif. Endret 12. september 2008 av Dødskalkunen Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 12. september 2008 Del Skrevet 12. september 2008 Nå har jo abrams bevist før at han er mester på første sesonger, og det å skape et helhetsinntrykk av personer og handling, for så at alt dabber helt ut og blir uinteressant. Likte forøvrigt piloten veldig bra. For vi bare vente å se hvordan det utvikler seg. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Snakker vi om den samme serien? Så nettopp en del av første episode, men klarte ikke å holde ut til jeg var halvveis engang. Ikke klarte jeg å få med meg hvem som er hovedpersonene bortsett fra hun dama, og klisjéene kom på rekke og rad. Da hun sa hun "ikke var så flink til dette" tenkte jeg automatisk på skuespilleren, ikke karakteren. Det er ikke uten grunn hun er ny... Når alle i tillegg omtaler denne som neste X-Files hadde jeg regnet med noe x-files greier som overnaturlige ting, men neida. Bare enda en terrorist greie. Vi har mer enn nok sånne serier fra før, og mange er bedre laget. Skal prøve neste episode når den kommer, men dette lovet ikke akkurat bra... Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Snakker vi om den samme serien? Så nettopp en del av første episode, men klarte ikke å holde ut til jeg var halvveis engang. Ikke klarte jeg å få med meg hvem som er hovedpersonene bortsett fra hun dama, og klisjéene kom på rekke og rad. Da hun sa hun "ikke var så flink til dette" tenkte jeg automatisk på skuespilleren, ikke karakteren. Det er ikke uten grunn hun er ny... Når alle i tillegg omtaler denne som neste X-Files hadde jeg regnet med noe x-files greier som overnaturlige ting, men neida. Bare enda en terrorist greie. Vi har mer enn nok sånne serier fra før, og mange er bedre laget. Skal prøve neste episode når den kommer, men dette lovet ikke akkurat bra... Var da mer enn nok overnaturlige, eller i det minste ikke vitenskapelige aksepterte konsepter i piloten. Komplett med konspirasjonsteorier og action. Synes det absolutt kan betegnes som den spirituelle arvtageren til x-files. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 Hm.. kanskje jeg bør se siste halvdel etterhver. Men når det har vart i over en halvtime uten at det fenger i det hele tatt lover det ikke bra... Men for all del, skal se neste episode. Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 13. september 2008 Del Skrevet 13. september 2008 (endret) Falt ikke helt i smak hos meg heller. Så vell rundt 40 minutter, syntes det ble kjedelig i slutten, starten var litt spennende og se hva som skjedde på det flyet men den spenningen forsvant fort. Vet ikke om jeg orker å se mer av Fringe jeg Endret 13. september 2008 av Cryflopp Lenke til kommentar
Awesome X Skrevet 14. september 2008 Del Skrevet 14. september 2008 Fringe blir nok ikke den suksessen som mange håper på. Personlig fant jeg den piloten ganske svak. Mye grunnet dårlig skuespill og resirkulering av storylines fra andre serier inne sjangeren. Det virker også som de amerikanske seerne var enige. Den fikk en vesentlig mindre seerandel enn de hadde håpet på. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg synes den var meget bra. Litt svak skuespiller prestasjoner ja, men han gamle insane fyren, spilte meget bra. Kommer definitivt til å følge med fremover. Lenke til kommentar
DoktorBacon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 En stund siden jeg så piloten, men synes det var interessant nok til at jeg kommer til å gi det noen nye episoder. Men jeg tviler på at det blir noen suksess, karakterene virket en smule gråe og plottet kan bli en smule obskurt og lite fartsfylt. Lenke til kommentar
Me sjøl Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg er enig med DoktorBacon og Otth: det er en stund siden jeg så piloten også, men den var passe middelmådig. Ikke så dårlig at jeg ikke gidder å gi den en sjanse en episode eller to til. I en periode av ekstrem kjedsomhet (dvs.: nå) har jeg bukket under, og nå er episode to på vei til pc-en min i turbofart. For å si det sånn: jeg tviler på at dette blir noen stor suksess, og jeg kommer ikke akkurat til å bli medlem av noe fan-forum om den blir det, men det er nå verdt å slå ihjel litt døtid med. (I motsetning til det meste som går på tv.) Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) episode 2 konsumert; interesant vri på slutten (stor spoiler hvis du ikke har sett ep 2 enda) var det 3 versjoner av samme mann? 2 i klass containere så ut som kloner av hverandre ser vel egnetlig ut som kopier av han masse-morderen som ble gammel.... Endret 17. september 2008 av -iL- Lenke til kommentar
Corlan Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Legger det i spoiler inntil videre: Var åpenbart the Grow a grunt programmet de snakket om. Ser tydeligvis ekte ut.. og tviler ikke et sekund at Massive Dynamics er inne i bildet der og Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 http://www.vg.no/helse/artikkel.php?artid=530231 kanskje noen av tingene i serien ikke er så far-fetched ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå