Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+56132

Godt mulig de eneste episodene jeg så var fra de tidligere sesongene, for da var det ikke særlig overbevisende. Jaja, glad jeg har Fringe i alle fall :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så på hele episoden(noe jeg alltid gjør), men dette var kjedelig. Hva var egentlig vitsen med denne episoden, fortelle en historie om hvor mye Walter ønkser å være sammen med Peter, vi vet det... Noe av det verste jeg har sett innenfor filler episoder.

Lenke til kommentar

Dette er nok en love it or hate it episode, der det er veldig delte meninger. Men alle serier må jo ha minst en musikal episode:P Personlig synes jeg den var ganske kul. Var litt negativ i starten siden jeg skjønte fort at hoved plotet ikke ville komme noe lengre med denne episoden, men prøvde å glemme det å bare tenke på episoden alene. Å da var den egentlig ikke så verst

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Det med musikalen var nok FOX sin idé. De tvang alle showene til å ha en episode som inneholdt en form for musikal samme uke som Glee startet opp igjen, dog, denne kom tydeligvis tre uker seinere. Uansett; helt grei filler-episode men ikke noe å se tilbake på. Håper neste episode blir bedre.

Lenke til kommentar

Musikal? Grøss...

Det jeg mislikte mest var at den var direkte kjedelig. De har hatt monstre og sånt før, og denne episosden var en fortelling fra en ganske stein Walther. De kunne derfor ha gått litt berserk og gjør hva de ville, inkludert rasere hele byen. Alt var jo bare oppdiktet uansett.

Lenke til kommentar

Blir morsomt i neste episode. Walther vet hvor Peter er, men det gjør jo Walther også... :p

Har forresten sett tittelen på de to neste episodene, og det lover ganske bra.

De to neste episodene heter "Over there" del 1 og del 2... Med andre ord to sammenhengende episoder som avslutter sesongen og dreier seg om den andre siden. Gleder meg! Skal laste ned episoden neste uke som vanlig, men ser den ikke før jeg har lastet ned siste episode også. Har en liten mistanke om en cliffhanger neste gang...

Lenke til kommentar

Skikkelig god episode idag. Olivia i det andre universet så bare helt latterlig ut med det håret. Stussa litt på slutten med oliva og bell. Har vår Olivia tenkt å ta over rollen til den andre Oliva for å redde walter?Neste fredag kan ikke komme tidsnok :yes:

Endret av slipten
Lenke til kommentar

Dårlig parykk det Olivia hadde på seg ja. Men vi fikk hvertfall sett hun i bh.

Tenkte først å kommentere den evige klagingen din, men driter i det. Jeg ignorerer deg heller heretter.

Bra episode, og gleder meg svært til neste fredag. Men hvordan kunne Charlie være i live? Mener å huske han fra den andre dimensjonen drepte han fra vår dimensjon, og Olivia skjøt han fra den andre dimensjonen? Uansett, morsomt å se folk i andre roller. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...