Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon

Anbefalte innlegg

introen er laget spesielt for denne episoden siden vi er på 80-tallet. Artig intro var det da.

Likte dagens episode godt. Fikk jo også se hvordan hu dama fra Massive dynamic mista armen og.

Ser at mer av hsitorien er annerldedes ,og Hindenburg eksploderte ikke i deres tidslinje, noe som førte til at selv flere tiår senere var de i bruk som transportmiddel.Ser ut til at The observers ikke bare driver med å observere. men også se på klassiske filmer om tidsreiser.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

introen er laget spesielt for denne episoden siden vi er på 80-tallet. Artig intro var det da.

Likte dagens episode godt. Fikk jo også se hvordan hu dama fra Massive dynamic mista armen og.

Ser at mer av hsitorien er annerldedes ,og Hindenburg eksploderte ikke i deres tidslinje, noe som førte til at selv flere tiår senere var de i bruk som transportmiddel.Ser ut til at The observers ikke bare driver med å observere. men også se på klassiske filmer om tidsreiser.

Blimps er jo flotte, men jeg tror jeg foretrekker Michael J Fox fremfor Eric Stoltz. :!:

Lenke til kommentar

Som en liten trivia var det opprinnelig meningen at Eric Stolt skulle ha spilt hovedrollen i den filmen. ;)

Selv synes jeg episoden var ganske kjedelig. Vi har jo fått vite det aller meste fra før, så det var ingenting som overrasket meg i det hele tatt. Kanskje unntatt at hun mistet armen, men det brydde jeg meg ikke om.

Lenke til kommentar
Kanskje unntatt at hun mistet armen, men det brydde jeg meg ikke om.

Vi visste jo allerede at hun hadde mistet armen.

Men vi viste ikke at det var Walter sin skyld at hun mistet armen og at det skjedde mens Walter gikk over til den andre dimensjonen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+56132

Begynner å bli spennende ;D

edit: Kan noen forkare meg hva den blomsten betydde hhelt på slutten?

Det var det tegnet Walter spurte Gud om for tilgivelse for det han hadde gjort.

Lenke til kommentar

Helt grei episode, hvor det ikke skjedde noe før Walter og Weller møtes egentlig. To forskere som begge er/var drevet av sorg, og som i sitt verste tidspunkt i livet deres mister noe de holder kjært. Gode scener mellom Walter og Weller om konsekvenser av tidsreiser redder denne episoden.

Lenke til kommentar

Var spennende i dag, men ble utrolig irritert når alt ble nullstilt igjen. Alt det strevet med å skrive brevet til Peter, og alt sluttet med at Walter brant det. Vips må vi nok vente noen episoder til. *sukk* Jaja, er ikke lenge til sesongfinale. Kanskje han da endelig klarer å si det. Begynner å bli lei at de drar det så langt ut.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Eneste som irriterer meg er at Olivia ikke virker til å ha evnen til å se hva som er fra det andre universet som vi så i siste episoden før den laaange pausen hvor hun så hvilket hus som var på vei til å forsvinne over. Nå derimot ser hun dem ikke, og japp, det irriterer meg. Veldig, veldig bra episode i dag i mine øyne. Mange oppklaringer og noen nye spørsmål. Noen som vil spekulere i hvem som er "the secretary"? :p

Lenke til kommentar

Eneste som irriterer meg er at Olivia ikke virker til å ha evnen til å se hva som er fra det andre universet som vi så i siste episoden før den laaange pausen hvor hun så hvilket hus som var på vei til å forsvinne over. Nå derimot ser hun dem ikke, og japp, det irriterer meg. Veldig, veldig bra episode i dag i mine øyne. Mange oppklaringer og noen nye spørsmål. Noen som vil spekulere i hvem som er "the secretary"? :p

Meget idiotisk men: Faren til Peter i det parallele universet? :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Hmm, det første som slo meg var faktisk Bell. Men faren til Peter i det andre universet er selvfølgelig mulig, dog, jeg lurer på hvordan han fant ut at Walter hentet sønnen hans fra et annet univers.

Lenke til kommentar

Tja, hva tenker du på? Om du mener de shapeshifterne så kan en god forklaring på det være at det virker jo som de fødes i denne verden, hvordan det foregår vet vi vel ikke, men kan være grunnen til at hun ikke ser de slikt fordi de ikke egentlig har krysset over fra den andre verdenen

Hmm, det første som slo meg var faktisk Bell. Men faren til Peter i det andre universet er selvfølgelig mulig, dog, jeg lurer på hvordan han fant ut at Walter hentet sønnen hans fra et annet univers.

Sikkert noe han resonerte seg frem til. Kona så jo den andre Walter(får vår side) så begrenser vel muligheten for hvor han egentlig kunne kommet fram. Kanskje Walter på den siden hadde drevet forsking på parallelle verdener så han skjønte det slikt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...