Gå til innhold

Fringe - Alle sesonger (USA-sendetid) - Generell diskusjon


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Jeg er generalsekretær i Walter Bishop Fan Klubben, genial rollefigur! Og jeg har en snikende følelse at hovedskurken i serien er Walter fra det andre universet som er seriøst irritert for at sønnens hans er bort. Håper inderlig at vi får både en 3. og 4. sesong av denne serien.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Jeg er generalsekretær i Walter Bishop Fan Klubben, genial rollefigur! Og jeg har en snikende følelse at hovedskurken i serien er Walter fra det andre universet som er seriøst irritert for at sønnens hans er bort. Håper inderlig at vi får både en 3. og 4. sesong av denne serien.

Virker ikke som om det er en generell hovedfiende (enda). Dog, lenge siden jeg har sett noe særlig av skurkene nå så hukommelsen er ikke helt på topp. Gleder meg i allefall til utviklingen av forholdet mellom Olivia og Peter Bishop samtidig til å se hva Olivias krefter kommer til å bli som oooogså håper jeg at historien får litt mer rekkefølge nå, føler at alt frem til nå har vært en pøl av forskjellige hendelser hvor små bruddstykker har hengt sammen med tidligere episoder (litt morsomt med hvordan Charlie som dukket opp seinere i sesong 2 f.eks med tanke på tidligere hendelser).

 

Uansett; Fringe blir fantastisk gøy å følge med på fremover. Håper på flere sesonger og mye underholdning fremover :D

Endret av Slettet+56132
Lenke til kommentar

Sesong 2 er vel blitt litt melking av konseptet og mange "brød episoder". Nå som seertallene synker så vil vel historiefortellingen bli speedet opp for å bli avviklet i løpet av 1-2 sesonger til.

 

Personlig har jeg likt sesong 2 bedre enn sesong 1 da jeg har fått skikkelig X-Files vibber av den, mens første sesongen var mer i Lost sporet. Skulle bare ønske at ikke alle episodene var så like og generiske. Starter alltid med at noen dør på mystisk vis og så må de oppklare det i løpet av episoden. De kunne brukt mange andre ting som kan være mystiske og spennende uten at det skal være noen som må dø først for så at episodene skal forløpe seg som en CSI episode.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Ny episode i dag. Der vi blir fortalt hvordan Peter døde og ble tatt over til den andre siden. Kul episode og kult at vi se litt av The Observers også, er de der egentlig bare for å observere viktige ting? Peter var i alle fall viktig og blir spennende å se hvorfor han er viktig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...