vikingkylling Skrevet 24. november 2009 Del Skrevet 24. november 2009 The Observer pedofil? Det ville jo tatt serien i en litt uventet retning... Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Meget bra episode denne uken og definitivt verdt å se. Bra effekter var det også. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Fringe synes jeg klarer å lage gode episoder, selv når de ikke handler om the observer og Bell osv. Men noe som jeg synes var snodig var at Astrid ikke klarte å fotfølge Walter. Hun er tross alt fbi agent( hun skal da kunne slikt vel?)og ble avslørt av walter uten store problemer. Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 7. desember 2009 Del Skrevet 7. desember 2009 Det var veldig mange folk der, og hun ble distrahert av selgerne. I grunnen synes jeg ikke det var så rart. Hun er tross alt bare et menneske, så vidt vi vet. Likte gjensynes deres og reaksjonen til Walter. Han skuespilleren er veldig flink. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Var enda en utrolig bra episode i dag. Beste var da Walter "våknet", veldig bra scene Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Enig. Veldig spennende. Jeg er kanskje litt treg, men nå skjønte jeg hva Walther hentet i det andre universet. ^^ Lenke til kommentar
slipten Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Meget spennende episode idag/igår. Interressant og at det ser ut til å være en slags plantesykdom i det andre universet eller et eller annet som angriper trær og planter. Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Enig. Veldig spennende. Jeg er kanskje litt treg, men nå skjønte jeg hva Walther hentet i det andre universet. ^^ Hehe, ikke for å være slem men må si meg enig i at du da er litt treig om du ikke skjønte det før nå Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Hehe. Det har vært mistanke før, men jeg har aldri tenkt over det skikkelig. Men det burde jo være åpenbart for et par episoder siden, da vi fikk vite at Peter (fra dette universet) var død, og at han lagde portalen pga. han personlig var nødt til å gjøre det. Jeg lurer imidlertid på hva det var som gjorde at Peter døde da han var ung. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 Walters karakterutvikling igjennom serien er fantastisk, og ja du er ufatterlig treg Zeke Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. desember 2009 Del Skrevet 12. desember 2009 I så fall har jeg et ufattelig forbedringspotensiale! Lenke til kommentar
Vipera Skrevet 13. desember 2009 Del Skrevet 13. desember 2009 Hehe. Det har vært mistanke før, men jeg har aldri tenkt over det skikkelig. Men det burde jo være åpenbart for et par episoder siden, da vi fikk vite at Peter (fra dette universet) var død, og at han lagde portalen pga. han personlig var nødt til å gjøre det. I siste ep av sesong 1 skjønte vi han var død, da vi fikk se graven hans. Alle trodde på den tiden av han var en klone som Walter hadde laget. Men da ses 2 kom skjønte man fort hvordan det egentlig hang sammen. Jeg lurer imidlertid på hva det var som gjorde at Peter døde da han var ung. Tror de sa en stund siden at han døde av en ukjent sykdom, tipper ikke det er nøya akkurat hva Walter i den andre dimensjonen er sikkert meget pissed. Sikkert han som står bak mye av det som skjer Lenke til kommentar
zoomsalabim Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Fringe er uten tvil en virkelig kvalitetsserie. Gode skuespillere som man kan tro på. Og en historie som drives fremover. Sliter litt mer med Sanctuary som de par siste episodene har mistet historien sin og der skuespillerene virker mer faket. Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Er det episode 10 som er den siste, og når er den neste? Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 http://epguides.com/Fringe/ Ja, 10 er den siste. Nå er det juleferie, og neste episoden blir vist 7. januar i USA. Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Nå har jeg nettop sett S02E11, og ble litt forvirret. Ble ikke Charlie drept, og så ble "klonen", eller han som så ut som Charlie fanget/drept? Hvorfor var Charlie med i denne episoden som partneren/kollegaen til Olivia? 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 (endret) zeke: kommet til 30 min og så nettop at charlie var der, wtf. Trodde han var drept, så du er ikke den eneste. tidens plott hull eller er det bare jeg som er borte? edit: etter å ha sett hele episoden skjønner jeg fortsatt ingen ting :s Endret 12. januar 2010 av Teipball Lenke til kommentar
Reeve Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 I følge kommentarer på nettet, er dette faktisk episode 21 i første sesong, og er en hittil usendt episode. Den stemmer derfor ikke med plottet fra sesong 2. Det er derfor Charlie er med i den. Fringe fortsetter egentlig på fredag (eller blir sendt i USA på torsdag kveld). 1 Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 "And here’s another mystery: is it an unaired episode from Season One, or is it from an alternate universe?" Fra IMDB Denne tanken streifet meg også, er dette en annet univers? merkelig å sende en episode fra sesong 1 midt i sesong 2 som blir kalt s02e11 av tv guider. Klarer å få meg til å tenke på serien i alle fall. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 12. januar 2010 Del Skrevet 12. januar 2010 Fy faen så forvirrende. Denne serien er spesiell. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå