Kong_Tom Skrevet 11. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2003 Har vært en tur på qlx og handlet en simonsen notebook pc. Det er en p2-266 med 32mb ram, 3,2 gb disk og 8,4 tommer skjerm. Kjøpte den pga jeg trenger en fysisk liten pc til ett prosjekt. Men, er det noen som har hørt om dette merket, og eventuelt kan fortelle meg litt om den? (har ikke fått den enda). Kan ikke si jeg har hørt så mye om dem, og jeg fikker ikke noe om den på nettet uansett hvordan jeg søker. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 11. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2003 Simonesen er/var et norsk merke som var helt i verdenstoppen på mobiltelefoner på midten av 1980-tallet. Langt foran Motorola, Nokia og Ericsson. Men så skjedde det et eller annet og merket ble borte. Lenke til kommentar
joenohr Skrevet 11. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 11. mars 2003 Nå har jeg aldri hørt om Simonsen notebooks, men ... jeg lurer litt .. hva betalte du for den maskinen ? 500? Lenke til kommentar
iNas Skrevet 12. mars 2003 Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Har noen hørt fra Simonsen siden? Eller vet noen om Simonsen-folket er aktive i andre bedrifter? Lenke til kommentar
Kong_Tom Skrevet 12. mars 2003 Forfatter Rapporter Del Skrevet 12. mars 2003 Nå har jeg aldri hørt om Simonsen notebooks, men ... jeg lurer litt .. hva betalte du for den maskinen ? 500? Og poenget var? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå