sttrons Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En katt som plutsligt freste mot meg i tunisia, skulle akkurat til og ta et bilde av et tre, så rakk og få med katten før den gikk vekk. Lenke til kommentar
BorgSol1 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En katt som plutsligt freste mot meg i tunisia, skulle akkurat til og ta et bilde av et tre, så rakk og få med katten før den gikk vekk. Ett lite blinkskudd spør du meg, morsomt uttrykk på katta! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Liker det veldig godt! Et bevis på at bevegelsesuskarphet og ikke perfekt fokus fortsatt kan gi veldig, veldig gode bilder! Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Takker for tilbake meldinger. Kunne ønske jeg fikk katten med på det første bildet jeg knipset mot den, men knipset det før jeg fikk kameraet opp til øyet pekte det bare mot katta og trykka. da freste den skikkeli i mot med tenna godt synlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå