Gå til innhold

Jeg bare lurte på om det fortsatt er F16 fly på Rygge?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er det ikke, nei. Jagerflyene opererer fra Ørland og Bodø.

De er stasjonert der, ja, men det forekommer jo fremdeles at de opererer fra andre militære flyplasser av og til. Som f.eks. under øvelse "Night Owl" på Bardufoss, som i mitt hode umiddelbart ble omdøpt til "Operasjon Nattugle" :p

No shit, Sherlock... Det hender at de opererer i Afghanistan og Litauen også, det hender at de er innom LHK på Kjeller også, men de er ikke stasjonert der. Det var det trådstarter spurte om og det jeg svarte på.

Lenke til kommentar

De er stasjonert der, ja, men det forekommer jo fremdeles at de opererer fra andre militære flyplasser av og til. Som f.eks. under øvelse "Night Owl" på Bardufoss, som i mitt hode umiddelbart ble omdøpt til "Operasjon Nattugle" :p

No shit, Sherlock... Det hender at de opererer i Afghanistan og Litauen også, det hender at de er innom LHK på Kjeller også, men de er ikke stasjonert der. Det var det trådstarter spurte om og det jeg svarte på.

"innom"? Det blir tatt omfattende vedlikehold på F-16 på LHK.

Lenke til kommentar

"innom"? Det blir tatt omfattende vedlikehold på F-16 på LHK.

Kjære deg, hva i all verden er det du røyker? Jeg er klinkende klar over at det blir utført omfattende vedlikehold på F-16 på LHK, ettersom dette er Luftforsvarets hovedverksted. Det har imidlertid ingen verdens ting med saken å gjøre. DE ER IKKE STASJONERT DER!!!

Trådstarter spurte om det var F-16 på Rygge. Det er det ikke. De er stasjonert ved og opererer ut fra Ørland og Bodø. Ytterligere kommentarer, smartass?

Nja, han spurte om de var der. De er vel rimelig ofte der. Feil terminologi blant lekmenn, altså, og det er jo ikke du så veldig glad i...

Nei, det er ikke F-16 "rimelig ofte" på Rygge. De har ingenting der å gjøre.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...