odin1 Skrevet 12. januar 2002 Del Skrevet 12. januar 2002 Hei Jeg har et problem jeg håper noen kan hjelpe meg med.Det gjelder min sekundære HDD(delt opp i E,F,G) Det er en Fujitsu 20,4GB HDD. Tidligere har harddisken funket fint,men etter en Total formatering har jeg opplevd noe merkelig. Hvis jeg går inn i setup og aktiverer harddisken,så nekter Win ME og starte opp.Jeg får bare en melding som sier noe sint som: Windows Beskyttelsesfeil.Start maskinen på nytt.(Svart skrift på blå bakgrunn) Men hvis jeg går inn i setup og deaktiverer HDDen så funker den tilsynelatende fint.Da kan jeg lagre og bruke ting på den som vanlig. Noen som kan hjelpe? [ Denne Melding var redigert av: odin1 på 2002-01-13 19:12 ] Lenke til kommentar
aksjonist Skrevet 13. januar 2002 Del Skrevet 13. januar 2002 Hvilken harddisktype ? Lenke til kommentar
jhbamse Skrevet 17. januar 2002 Del Skrevet 17. januar 2002 Prøv å fjerne alle partisjonene og partisjonere og formatere disken på nytt. Lenke til kommentar
Cicero111 Skrevet 18. januar 2002 Del Skrevet 18. januar 2002 1:fjern primary/ secondary/ master IDE kontroller + disker i under system. Reboot 2:VIA kort? Legg inn 4in1 drivere. 3:Installer Win2k :smile: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå