Benbels Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=772480Søk på forumet før du spør neste gang (: Innlegget er jo prioritert, så det skulle ikke vært så vanskelig å se det. Jeg får ikke lastet ned de "recovery" filen. Har du noen ider? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Jeg lastet ned noen recovery filer fra http://igizmore.blogspot.com men når jeg trykker på run program at så skjer det ingen ting! Hva skal jeg gjøre ?? Lenke til kommentar
Anixion Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Har du fulgt guiden...? Det er forskjellige ting du må gjøre vett.. Også må du putte det i riktig mappe også.. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Har du fulgt guiden...? Det er forskjellige ting du må gjøre vett.. Også må du putte det i riktig mappe også.. Jeg har gjort det men jeg skal vent til imorgen fordi jeg skal sjekke om det kan være noe med at bateriet ikke er full ladet eller noe. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Har du fulgt guiden...? Det er forskjellige ting du må gjøre vett.. Også må du putte det i riktig mappe også.. Jeg har gjort det men jeg skal vent til imorgen fordi jeg skal sjekke om det kan være noe med at bateriet ikke er full ladet eller noe. Nå har pspen min ladet i hele natt men den vil fortsatt ikke starte run program at. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg tror det kan være en feil med flash filene fordi uansett hva jeg legger inn der så kan jeg ikke trykke på run prgram at. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Hvor la du filene? Fra den rar-filen skal du bare kopiere hele "PSP"-mappen over til ROTEN av minnekortet slik at du får spørsmål om å overskrive mappen som alt ligger på minnekortet. Altså i det første stedet du kommer til når du åpner PSPen i min datamaskin. Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Hvor la du filene? Fra den rar-filen skal du bare kopiere hele "PSP"-mappen over til ROTEN av minnekortet slik at du får spørsmål om å overskrive mappen som alt ligger på minnekortet. Altså i det første stedet du kommer til når du åpner PSPen i min datamaskin. Ja, jeg la over hele "PSP" mappa i roten av memory sticken. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Så når du går inn i PSP\GAME\RECOVERY i fra min datamaskin så ligger disse filene der? UPDATE.PBP libpsardumper.prx extprxs.pbp EBOOT.PBP decryptprx.prx Og knappen du trykker på i recovery skal være "Run program at /PSP/GAME/RECOVERY/EBOOT.PBP". Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Så når du går inn i PSP\GAME\RECOVERY i fra min datamaskin så ligger disse filene der?UPDATE.PBP libpsardumper.prx extprxs.pbp EBOOT.PBP decryptprx.prx Og knappen du trykker på i recovery skal være "Run program at /PSP/GAME/RECOVERY/EBOOT.PBP". Jeg fikk fikset det Lagde bare et pandora battery ^^ Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Godt at PSPen funker igjen Men synes det var litt rart at det ikke funket å bruke recovery Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Godt at PSPen funker igjen Men synes det var litt rart at det ikke funket å bruke recovery Se her. Når jeg gikk inn på recovery mode (holdt inn R når jeg startet PSPen) så sto det øverst til venstre 3.95 GEN. Så jeg tror at jeg hadde flashet pspen min sånn halveis. Lenke til kommentar
Lasse 90 Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, men recovery burde fortsatt ha kunne startet et program når det selv klarte å starte. Men ingen vits i å diskutere det mer, PSPen funker vel bra nå? Lenke til kommentar
Benbels Skrevet 20. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 20. juni 2008 Ja, men recovery burde fortsatt ha kunne startet et program når det selv klarte å starte. Men ingen vits i å diskutere det mer, PSPen funker vel bra nå? Jepp Og nå har jeg bestillt meg 8 GB til den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå