Thor Håkonsen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ganske interresant følelse å stå med fire 1.5 meter høye kyllinger 1 meter fra deg når du skal ta bilder Exif : 110mm 1/200 f/5.6 ISO 200 Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hadde du ikke skrivt at det var store kyllinger, så hadde jeg aller sett det. burde fått med noe som kunne funket som en slags målestokk av et slag. regner med det er strutser du har vært og tatt bilder av.. O.T: Prøv noe som er gøy med foreldrene til dem, ta en stokk e.l og løft godt over hodene dems, bør stå på andre siden av gjerdet, siden de da, mest sannsynligt, tror du er en rival Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Et fint bilde, men det hadde kanskje gjort seg med litt mer DOF, slik at hele fuglen ble skarp? Ellers er jeg enig med sttrons at det mangler en eller annen form for målestokk her, siden dette kunne vært en liten svaneunge (for oss som ikke er veldig bevandret i fulgeforaen) Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 At de er så store er bare en digresjon, sånn i folkeopplysnings navn Forøvrig så er det Emu (Dromaius novaehollandiae) dga01 : Kunne nok hatt ørlite med dybde ja. Prøv noe som er gøy med foreldrene til dem, ta en stokk e.l og løft godt over hodene dems, bør stå på andre siden av gjerdet, siden de da, mest sannsynligt, tror du er en rival Du har nok mest sannsynlig lest for mange tegneserier Ernie ? Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nope, var i palmitos park på Grand Canaria, der stefaren min løftet den ene krykken over hodet, då kom det to hanstrutser løpende bort med oppblåste vinger, og stod og trampet og fulgte etter han.. måtte bare løpe. Lenke til kommentar
TheMoonMan Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nope, var i palmitos park på Grand Canaria, der stefaren min løftet den ene krykken over hodet,då kom det to hanstrutser løpende bort med oppblåste vinger, og stod og trampet og fulgte etter han.. måtte bare løpe. Også var løpeferdighetene fra de villdyra der med krykker da? Lenke til kommentar
MikeLevy Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Skarpheten er akkurat der hvor den skal. Teknisk meget bra alt i alt, kanskje en anelse kjedelig hvis jeg skal være veldig streng Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nope, var i palmitos park på Grand Canaria, der stefaren min løftet den ene krykken over hodet,då kom det to hanstrutser løpende bort med oppblåste vinger, og stod og trampet og fulgte etter han.. måtte bare løpe. Også var løpeferdighetene fra de villdyra der med krykker da? Heldig vis på var de på andre siden av et stort gjerde, men var ikke serlig høye i hatten når de kom løpende. Store fugler det der:P Lenke til kommentar
ZoDz Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Kommenterte på flickr^^ Men kan skrive noe av det samme her. Fin skarphet, og behagelig bakgrunn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå