von-schnellfahrer Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Vel, etter et behagelig opphold på Lista Fyr, var det nok av bilder å kose seg med i Photoshop. Tenkte jeg derfor skulle bruke mitt innlegg nummer 50( ) til å gi en smak av Lista Fyr Hadde satt stor pris på tilbake meldinger..... PS! Redigering har jeg kun brukt den siste månden på å lære meg selv(!), setter derfor stor pris på kritikk.. Endret 15. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
aksjetrading Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 det som går igjen på alle bildene bortsett fra det nederste er at kamera sin lysmåler blir rundtlurt, sansyligvis fordi det er mye sol. Derfor er f.eks sauebildet veldig veldig tamt i fargene. Det samme gjelder det første bilde. 100% sikkert at du med å løse fokus, eller prøve å redde dem i etterbehandlingen, kunne fått mye mer smell i bildene dine. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 det som går igjen på alle bildene bortsett fra det nederste er at kamera sin lysmåler blir rundtlurt, sansyligvis fordi det er mye sol. Derfor er f.eks sauebildet veldig veldig tamt i fargene. Det samme gjelder det første bilde. 100% sikkert at du med å løse fokus, eller prøve å redde dem i etterbehandlingen, kunne fått mye mer smell i bildene dine. Alle bildene er etterbehandlet, og via curves i photoshop, har jeg "prøvd" å gi dem nye farger i et forsøk på å få en ny stemning i bildet... Her er et av bildene før behandling.... Lenke til kommentar
Thor Håkonsen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Bildet som interreserer meg mest her er bildet av sauen - men det er dessverre ute av fokus, eller dvs fokus er ikke der det skal være, nemlig på øyet. Også bakgrunnen her blir litt feil - da jeg ville likt den bedre om den var bedre blurret/ute av fokus Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Nam Nam Fårikål på lista Syns det med solnedgangen var finest, sån farge messigt, ellers syns jeg det første bildet var finest i orginal utførelsen. Hvis det er muligheter for du skal ut der og ta flere bilder, er vel kansje fyret et spennede motiv? eller den Mannen, eller å det er fornoe greier... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hvis det er muligheter for du skal ut der og ta flere bilder, er vel kansje fyret et spennede motiv? I tillegg til hovednøkkelen til fyret ble det selvsagt også MANGE portretter av fyret...... Endret 15. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
sttrons Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 fyr ut et av fyret. Er vel mange stilige perspektiver som er muligt å få til på det. Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) fyr ut et av fyret. Er vel mange stilige perspektiver som er muligt å få til på det. Endret 15. juni 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå