Torbjs Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Hei, har bestilt meg et Intel D945GCLF hovedkort som det står en 1,6GHz Atom-cpu på. Ut fra dette skal jeg bygge meg en stille og liten pc som skal kjøre en ikke valgt linux-distro, og kun brukes til surfing og eventuelt musikk. Da det tar noen dager før hovedkortet og psu'en (picoPSU 90W) kommer i posten, så er jeg på utkikk etter noe å bygge PC-en inni. Det skal ikke være et ferdigprodukt, den skal ikke ha cd/dvd-rom, og jeg ser for meg noe retro-inspirert som f.eks en gammel reiseradio eller en stilig gammel blikkboks o.l Jeg er ikke ute etter noe kostbart antikk-vare som koster mer enn bilen min, men jeg synes det finnes utrolig mange stilige bokser/kabinetter og slikt fra 50-tallet og deromkring. Så hvis det er noen her inne som har noen inspill og kanskje et bilde av det de tenker på, så mottas det med stor takk. edit: størrelsen på hovedkortet er ca 17,4cm x 17,4 cm x 4,5cm. Endret 15. juni 2008 av Torbjs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå