Gå til innhold

Liverpool til neste år?

Heroes

Anbefalte innlegg

Vel, det er et spendene tidspukt som nærmer seg, hvem får tak i hvilken spillere. Gereth Barry er nok i liverpool innen 1-2 uker.

så har vi Philipp Degen, som jeg personelig er litt usikker på.. men man vet aldri

David Bentley er også aktuell for liverpool. han er en spiller osm vi antageligviss liverpool trenger som ving.

og så har vi til slutt en spiller som har blitt linket til liverpool, David Villa.

viss liverpool klarer og hente inn alle de 3 spillerene så vill vi ha en stall som blir fantastisk spesielt vår første 11

Villa Torres

Babel Gerrard\macherano\Gereth David Bentley

Alvaro Arbeloa\Fabio Aurelio Agger\Carra\Hyypie\skrtel Steven Finnan

det er en sterk første elver.. med dobbel eller trippel dekkning på posisjoner. Tror liverpool med den stallen kan være MEGET farlige!

Endret av Heroes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

hehe, ja det er veldig usikker og handler også hvor mye alonso, riise og peter Crouch(viss de blir solgt) går får. og seffølgelig mange andre varriabler..men bare tenk Torres(vår lille el nino) og Villa. kanskje de 2 beste spissene i verden og de spiller bare sammen på samme lag. vill være så sykt gøy

Lenke til kommentar
hehe, ja det er veldig usikker og handler også hvor mye alonso, riise og peter Crouch(viss de blir solgt) går får. og seffølgelig mange andre varriabler..men bare tenk Torres(vår lille el nino) og Villa. kanskje de 2 beste spissene i verden og de spiller bare sammen på samme lag. vill være så sykt gøy

Yes :D

Lenke til kommentar

tenk i fjor så sleit de i juleperioden. mye på grunn av interne problemer. viss liverpool ledelsen(Rick Perry, Gillette og spesielt Hicks er litt mer proffe og ikke lar det går ut over spillerene.

viss de klare og ha en god jul periode så tror jeg liverpool vill vinne PL i år.. de har alltid en god slutt på sesongen og pleier og ha en god start.. og med den stallen som jeg skrev der oppe så vill de ha en første 11 som matcher ManU og Chealse(arsenal viss de får litt flere erfarrene spillere)

Lenke til kommentar
lol... Samme sak hvert år.. "Vi vinner til neste år". :roll: :!:

Dere er heldig viss dere slipper CL kvalifisering..

hvorfor er det sånn at ManU fans aldri kan klare og se at noen andre har en sjangs på noe.. ja ManU var best i år i europa jeg innrømmer det. ManU har en ekstremt bra stall. Men de er ikke alene i PL når det gjelder det.

PL er like gøy hvert år og det blir like spendene viss ikke mer spendene neste år. bare innrømm at ManU vill få det like vanskelig som de fikk det i år antageligviss vanskeligere siden dere kommer til og miste Ronaldo.

Lenke til kommentar

Hvorfor tar du ikke dette i Anfield tråden som alle andre tar sine mulige neste års lag i sin egen tråd. Jeg har vanskeligheter for å se hvordan dette trenger en egen tråd. Forøvrig Heroes så vil laget Manchester United vinne uansett om Ronaldo spiller eller ikke. Eksempel: 4 - 0 (?) kampen mot Arsenal der Park starter istedet og andre spillere får skinne mer. Ruud dro, Beckham dro, men United var og vil alltid være et vinnende lag. Dessuten vil et evt. salg av Ronaldo bety en god del penger til en erstatter. Forøvrig venter jeg selv til etter EM med kritisering av Ronaldo.

EDIT: Slått av Bruno, fordi jeg var for treg :blush:

Endret av Wisdom_Jay
Lenke til kommentar

hehe, pengen vill antageligviss gå til eieren deres.. ja det er trist. og det mener jeg seriøst.

og nei dere vill ikke være like gode uten ronaldo. .det er som og si at liverpool ville vært like gode uten gerrard eller Chealse like gode uten Drogba og Lampard eller arsenal uten fabrigras. det er ren dumhet.

Lenke til kommentar
ManU har en ekstremt bra stall. Men de er ikke alene i PL når det gjelder det.

Det er jeg enig i, Arsenal og Chelsea har også meget gode staller.

bare innrømm at ManU vill få det like vanskelig som de fikk det i år antageligviss vanskeligere siden dere kommer til og miste Ronaldo.

Hvem sier Ronaldo skal noe sted? Marca? Tella? Hvis du baserer det utsagnet der på hva disse kildene skriver, tror jeg du må oppdatere deg litt på kildefronten.

Lenke til kommentar

Ryktene kommer vel ikke fra Marca eller Tella, men fra Ronaldo selv. Nå vet jo alle at Real Madrid er veldig interessert i Ronaldo, og Ronaldo har også gjentatt flere ganger at han vil til Real Madrid. Da blir jo en slik overgang veldig sannsynlig, da det ville være dumt å tvinge en spiller med slik høy verdi til å bli i klubben hvis han vil vekk.

Lenke til kommentar

Det er klart ryktene kommer fra Marca. Hvor har du levd de siste ukene? Eneste som har kommet fra Ronaldo er "I'll stay", og for 3 dager siden sa han i et TV-intervju "I want to stay, but i will talk more after Euro". Ronaldo har for lenge siden sagt at han kunne tenke seg å spille for Real, men han har aldri kommet med at " vil jeg til Real, selg meg". Marca har i flere tilfeller de siste ukene diktet opp historier om at ditt og datt har sagt så og så, eller at nevøen til Kalle Klovn har sagt at han ønsker Ronaldo til Real, og at det derfor er sansynlig at han drar.

Lenke til kommentar
Vel. Må le hver gang jeg ser tråder som dette dukker opp. "Liverpool neste år?" Tror det emnet dukker opp hver gang før seriestarten, men hva skjer? Joda. Det skjer aldri. Dere kan håpe, men skjer det? ALDRI.

Ikke vær dum da. Klart Liverpool kommer til å vinne serien igjen. Jeg tipper til og med Rafa klarer det når han er der, håper bare han får tid til å bygge et virkelig godt lag. Men, unødvendig tråd da dette kan diskuteres og så og si alltid blir diskutert i TIA tråden fra før.

Edit: Sier ikke at Liverpool tar serien neste år, men kanskje innen 2, 3 eller 4 sesonger eller noe sånt.

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar
Vel. Må le hver gang jeg ser tråder som dette dukker opp. "Liverpool neste år?" Tror det emnet dukker opp hver gang før seriestarten, men hva skjer? Joda. Det skjer aldri. Dere kan håpe, men skjer det? ALDRI.

Kan ikke se at noen har skrevet noe om seriegull neste år, men heller hvilke spillere som er interessante for klubben før neste sesong.

Lenke til kommentar

må du le hver gang du ser en slik tråd før seriestart ?. Så langt jeg kan se har du bare vært medlem siden 11.Februar 2008 , du har nok ikke vært med her så mange seriestarter da vill jeg tro ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...