Gå til innhold

Tilbakemeldinger på www.tenkafe.com

Anbefalte innlegg

Heisann!

Jeg er administrator for www.tenkafe.com, et nettsted for en kristen ungdomsklubb.

Siden er relativt ny (ca 2 måneder), og jeg har ikke brukt så altfor masse tid på den, men det tenkte jeg å gjøre nå!

Litt tilbakemelding hadde vært greit =)

post-136499-1213556704_thumb.jpg

Endret av double-a
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skru ned skriftstørrelsen et par hakk! Ellers syntes jeg ikke typografien var spesielt spennende. Med de MSN-smileyene minte forsiden om en chat på MSN.

Ellers er designet, trist? Jeg får ingen happy- følelse av å være inne der. Kanskje dere skulle prøve dere med en annen header?

Lykke til!

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen forslag:

1. Gjør skriften større igjen

Jeg er uenig med AnaXyd, skriftstørrelsen er helt fin! Ser du har redusert den på sidene som ligger ute nå. Nå er skriften så liten at den kan være vanskelig å lese.

2. Hva er Tankafe?

Hva er egentlig Tenkafe? Hva med å ha et lite "slagord" under logoen som beskriver hva sidene egentlig dreier seg om? (Folk gidder ikke å se på "Hva er Tenkafe" i meny til venstre, nye besøkende bør forstå hva siden dreier seg om i løpet av få sekunder).

3. Overskrift på artikkel på førsteside

Hva med å ha en overskrift på førstesiden, over hoved-artikkelen? Overskriften bør beskrive hva artikkelen handler om.

4. Litt trist layout

Er enig med AnaZyd om at sidene ser litt "triste" ut. Hva med et "lykkelig" bilde på forsiden, og litt mindre gråfarger?

Ellers er alt veldig oversiktelig og fint :D

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar! :grin:

Skal prøve å endre på det du snakket om.

Angående punkt 3, så er det overskrifter i artiklene. De er ganske små, men de er der. Hvis det var det du mente, skal jeg prøve å gjøre dem litt større.

Endret av happynerd
Lenke til kommentar

Det er sikker mye pirk du kan gjøre med stilering, men det redaksjonelle er det du bør fokusere på.

Jeg ser at dette er KRIK aktivitet, og da bør du ha en dialog med KRIK angående siden. Hvis du er heldig, kan de veilede deg i en god redaksjonell retning.

Du plikter til å sette deg inn i en pen posjon lover og regler uansett. Det lille jeg har tittet på siden så virker det som om den er posetiv for miljøet. Den sikreste veien til uro er å publisere bilder uten å få ett bevist og uttrykt samtykke, tillate eksponering av personlige problemer, eller publisere uflatterende materiale. Jeg har ikke sett noe slikt, eller noe i nærheten av noe slikt på denne siden, kanskje du har kontroll på dette?

Du har ikke gitt noen målsetning for siden. Jeg har problemer med å finne en målsetning der denne siden ikke er god nok teknisk, hvis ikke det redaksjonelle ikke er formalisert og klart definert.

Dere har ikke definert en redaktør. Dere klargjør ikke tydelig hvem som er eier av domene eller organisasjonen. Dere klargjør ikke tydelig kontaktinformasjon angående det redaksjonelle, samt at det ikke er definert noen redaksjon. Det er ikke klargjort hvem som utnevner redaktøren eller om dette er offesiell eller uoffesiell side. Jeg fant ingen informasjon om personvern. Jeg fant ingen målsetning for siden.

Frode

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...