xFreakyx Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) yepp da! kjøpte meg Ninja Gaiden2 på fredagen som var. og idag selvfølgelig så plutselig får jeg DEN ripa på CD-en.. jeg kom til Chapter4, der jeg strevde med en boss. slik at jeg måtte loade på nytt 3-4 ganger. og den 5 gangen jeg skulle loade og prøve bossen på nytt så tror du ikke skiten låser seg der. jeg ventet og ventet på at loading skulle bli ferdig. men jeg ga faen til slutt for jeg visste det var noe galt her. jeg tok ut cdn for og se på den og YESSDA der var det en feit diger ripe.. og nå vil den ikke loade chapter4 i det hele tatt! detta er 549,- kroner rett i søpla... fikk spilt Ninja Gaiden i 2 dager så var den ødelagt.. noen som har hatt samme problem? hva gjør jeg? drar tilbake til Elkjøp og krever en ny? siden det tok bare 2 dager så var den herpa.. men tviler dem gjør noe med saken... siden jeg har av spillet sin plastikk Mvh; En trist fyr som ikke får spilt Ninja Gaiden2 no mer btw, har ikke rørt på Konsollen i det heletatt. den står rolig 3 meter unna meg så det har ikkeno med den ripa og gjøre. Endret 15. juni 2008 av xFreakyx Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Dra til elkjøp og be om et nytt spill. Oftest så gir de deg et nytt spill, jeg har opplevd lignende, jeg forklarte hva som hadde skjedd også spurte om nytt, da fikk jeg et nytt. Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Dra til elkjøp og be om et nytt spill. Oftest så gir de deg et nytt spill, jeg har opplevd lignende, jeg forklarte hva som hadde skjedd også spurte om nytt, da fikk jeg et nytt. takker for kjapt svar Titta en grundig på CD-en igjen og veit ikke helt hvordan jeg skal forklare det. men tok en slik fille man pusser skjermer med og gnukka litt på ripa og p0ff! det funker! w0w.. menne uansett skal ikke være mulig og få ripe på så kort tid? er jo helt på trynet :\ får se hvor langt jeg får spille nå, funker på chapter4 nå. men får se! Endret 16. juni 2008 av xFreakyx Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå