Kaktusbror Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 byr du på ivar rønningen i diamant skal ha mange bra gull eller diamant vil du så si ifra selger 76 kort fra i fjor og over i fjor ps. alle er i gull Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 byr du på ivar rønningen i diamant skal ha mange bra gull eller diamant vil du så si ifra selger 76 kort fra i fjor og over i fjor ps. alle er i gull Jeg byr Johan Lædre Bjørdal i diamant, Theodor Elmar Bjarnason og Christian Brink i gull mot Ivar Rønningen i Diamant! DEAL? Lenke til kommentar
Kaktusbror Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 nei men trengte ike du oppdal Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 nei men trengte ike du oppdal trenger Rønningen mer. hvis jeg legger til et rødt kort er det en deal da? Lenke til kommentar
Kaktusbror Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 en annen diamant en bjørdal Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 en annen diamant en bjørdal har ingen andre! Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 en annen diamant en bjørdal har ingen andre! her er mine gull: Marek Sapara I Gull Magne Hoseth I Gull Jan Michalsen I Gull Daniel Fredheim Holm I Gull Teodor Elmar Bjarnason I Gull Keijo Huusko I Gull Thomas Gjørtz I Gull Christian Brink I Gull hvor mange og hvem skal du ha for rønningen? har et gult og et rødt kort hvis du er intresert! Hvor mange og hvilke kort skal du har for Rønningen i Diamantkort? Lenke til kommentar
Kaktusbror Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 vet ikke helt Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) vet ikke helt Keijo Huusko I Gull Thomas Gjørtz I Gull Christian Brink I Gull og et rødt kort! gjør du det mot Rønningen i diamant? Endret 15. juni 2008 av tyggys27 Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 vet ikke helt Keijo Huusko I Gull Thomas Gjørtz I Gull Christian Brink I Gull og et rødt kort! gjør du det mot Rønningen i diamant? DEAL? Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 aldri ok legger til Theodor Elmar Bjarnason i gull, han spiller fast på lyn! så er budet mitt Tehodor Elmar Bjarnason I Gull Keijo Huusko I Gull Thomas Gjørtz I Gull Christian Brink I Gull og et rødt kort! Deal? Lenke til kommentar
Kaktusbror Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 aldri ok legger til Theodor Elmar Bjarnason i gull, han spiller fast på lyn! så er budet mitt Tehodor Elmar Bjarnason I Gull Keijo Huusko I Gull Thomas Gjørtz I Gull Christian Brink I Gull og et rødt kort! Deal? trenger ikke formasjonen min er sånn aarøy (diamant (parr) berg hestad (diamant) søgård (diamant) fillo (diamant) og wehrman og runar berg piiroja riddez høgli til aas kommer tilbake fredrikson (diamant) Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 aldri ok legger til Theodor Elmar Bjarnason i gull, han spiller fast på lyn! så er budet mitt Tehodor Elmar Bjarnason I Gull Keijo Huusko I Gull Thomas Gjørtz I Gull Christian Brink I Gull og et rødt kort! Deal? trenger ikke formasjonen min er sånn aarøy (diamant (parr) berg hestad (diamant) søgård (diamant) fillo (diamant) og wehrman og runar berg piiroja riddez høgli til aas kommer tilbake fredrikson (diamant) hva skal du ha for fredrikson i diamant? Lenke til kommentar
Kaktusbror Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 bytter han ikke. men trengte ikke du oppdal Lenke til kommentar
tyggys27 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 bytter han ikke.men trengte ikke du oppdal jo hva skal du ha for han? bare skriv et av gullkorta mine du har lyst på så skriver jeg ja eller nei! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg