DeNile Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Som emnetittelen sier så har jeg mistet min Sony Ericson K750i og trenger dermed ny. Jeg vurderer å kjøpe meg Nokia 6500 Slide da denne har et bedre kamera enn min gamle telefon. Det er kamera funksjonen jeg bruker mest, så synes at når jeg først skal kjøpe ny mobil så er det kameraet som må bli bedre. Ellers trenger jeg ikke noen MP3 spiller eller andre funksjoner som er så "inn" for tiden. Mobilen skal bare funke til å skrive SMS med og ringe med, samt å ta noen bilder/videoer i ny og ne. Størrelse og vekt er ikke noe jeg legger stor vekt på, men jeg vil ikke ha en murstein i lommen for å si det sånn. Helst vil jeg prøve å holde meg under 3000 kroner, men kan gå litt over om nødvendig. Er Nokia 6500 Slide et godt valg, eller finnes det andre og bedre mobiler som har et bedre kamera til ca. samme pris? Takk for alle svar. Endret 15. juni 2008 av DeNile Lenke til kommentar
skjelsba Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Har du vurdert en Sony Ericsson c702i? Solid og god telefon med bedre kamera og langt bedre skjerm enn din gamle K750i. Ikke har den joystick heller Lenke til kommentar
HaraldCL Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvis det er kameraet du bruker mest, gå for en Sony Ericsson K810. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå