Lawliet Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Syns det virker litt vell offensivt jeg 1 midtstopper og 2 offensive backer? Tja, synst ikke 3 sweepere, 2 midtstoppere, 3 devansive og 2 sentrale midtbanespillere er offansivt. Hellas-taktikk all the way Og når det gjelder Ramos, så synst jeg han absolut har spilt godkjent. Langt ifra toppnivå, men jeg synst fortsatt han har vært god. Lenke til kommentar
einar999 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 -----------------Buffon--------------------- Lahm-----Pepe-------Ujfalusi---------Gio --------------------------------------------- Ronaldo-Van Der Vaart-Sneijder-Ribery --------------------------------------------- ---------------Villa------Torres------------ --------------------------------------------- Lenke til kommentar
Bister Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 ------------------Van der Sar----------- --Ramos------Pepe------Ooijer--------Lahm -----Van Der Vaart--Sneijder--Robben-- ------------------C.Ronaldo--------------- -----------Villa---------------V. Nistelrooy Subs: Buffon, Ujfalusi, Quaresma, Torres, Xavi Lenke til kommentar
TeggY Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 ---------------Van der Sar------------ ---Lahm---Pepe---Ooijer------Van Bronckhorst -----van der Vaart---Sneijder---Schweinsteiger ------------------Deco-------------------- -----Villa---------------van Nistelrooy Synes det er rart ingen har tatt med Deco. En av de aller beste pasningsleggerene i hele EM. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Etter gårsdagens kamp ville jeg nok satt inn Arshavin. Btw trodde jeg Arshavin var skikkelig ung.. Lenke til kommentar
Bister Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Hehe, sant det ser ut som om Arshavin er 19-20 år, men jaggu var han 27 Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 (endret) -------------Villa------Nistelrooy------- Robben----Sneijder--Arsjavin--Ronaldo Zhirkov---Chiellini---Pepe-----Lahm --------------------Buffon-------------- Benk: Van der Sar, Oijer,Vaart,Torres, Podolski, Ballack, Schweinsteiger Endret 22. juni 2008 av mnorm Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 *lag* Der har du fått inn et par russere ja. Men Nistelrooy? Hmmm Lenke til kommentar
mnorm Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Synes Nistelrooy virket veldig målfarlig i de første kampene og posisjonerer seg bra. Er også en spiss som ikke trenger mange sjangsene for å score. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 -------------Villa------Pavlychencko------- Arsjavin----Sneijder--Senna--Kazim Kazim Zhirkov---Pepe---Mertesacker-----Bosingwa --------------------Cassilas-------------- Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 28. juli 2008 Del Skrevet 28. juli 2008 (endret) ------------Villa-------van Nistelrooy-------- van Persie---Sneijder---Cesc---Podolski Jurij Zjirkov---Pepe---Mertesacker---Lahm ---------------------Buffon------------------ (må innrømme at jeg vurderer sterkt å ta ut van Nistelrooy og sett inn Ballack) Litt synd at det ikke er objektive manu fans som skriver inn her. For de som faktisk så på EM vet at Ronaldo (som går igjen i altfor mange lag) hadde et elendig EM. Han spilte 1 bra kamp, og det var mot Tsjekkia i gruppespillet. Han er en utrolig god fotball spiller og skal ha stor ære for at Manu vant Champions og Ligaen, men i EM var han en flopp. Endret 28. juli 2008 av Justin_Sane Lenke til kommentar
Rexbatov Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Euro 2008 Drem Team: van der Sar Ramos - Pepe - Chiellini - Gio Senna Silva - Sneijder Andrei Arshavin - Franck Ribery Villa Subs: Buffon Lahm Zhirkov Modric Fabregas van der Vaart Torres Kaptein: Senna Formasjon: 4-3-3 Assistent: Guus Hiddink Fri Rolle: Silva Lenke til kommentar
Justin_Sane Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 Enda værre enn å ta med Ronaldo i EM 2008 laget er faktisk å ta med Ribery. Igjen så er det ikke fordi han er noe dårlig spiller. Han spiller utrolig bra for klubblaget og en av "stjernespillerne" på det franske landslaget. Men når Frankrike ender med en målforskjell på 1–6, ender på sisteplass i gruppa med et poeng og Ribery spiller kun 2 kamper (pluss 10 minutter), uten å gjøre noe som utmerket seg så lurer jeg på hvordan noen kan engang vurdere å argumentere å ta han med på årets EM lag. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 noen som har lagt merke til at ingen har tatt med seg EMs beste spiller Xavi med seg på laget sitt Lenke til kommentar
Jefe Skrevet 31. juli 2008 Del Skrevet 31. juli 2008 noen som har lagt merke til at ingen har tatt med seg EMs beste spiller Xavi med seg på laget sitt Er vel DREAM TEAM det står. Ergo da kan man sette opp hvem man vil uansett om de ikke er best. Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 noen som har lagt merke til at ingen har tatt med seg EMs beste spiller Xavi med seg på laget sitt ehrm... Men som sagt, tror ikke alle satt opp laget sitt basert på prestajoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå