Maynard James Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Topic sier det meste : --------------Van der saar-------------------- Ramos-----Pepe-----Pyuol------------Lahm ------------------------------------------------- Ribery-----Modric----Fabregas---------Silva ------------Torres----Villa-------------------- Må bli noe i den dur for min del! Benk : Buffon, Carvalho, Sneijder, Van Der Vaart, Podolski, Robben, Kuyt, Frings, Quaresma, Corluka, Srna, Gallas Endret 15. juni 2008 av Shade22 Lenke til kommentar
96robert Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Topic sier det meste : --------------Van der saar-------------------- Ramos-----Pepe-----Gallas------------Lahm ------------------------------------------------- Ribery-----Frings----Fabregas---------Silva ------------Torres----Villa-------------------- Må bli noe i den dur for min del! Mitt lag: Casillas Ramos-Puyol-Pepe-Lahm Ribery-Fabregas-Sneijder-Silva Torres-Villa/Podolski Endret 16. juni 2008 av 96robert Lenke til kommentar
Alex Moran Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) --------- Podolski --- Villa --------- Robben --- Xavi --- Sneijder --- Fritz Gio ----- Pepe --- Ujfalusi ---- Bosingwa ------------- Akinfeev -------------- Endret 16. juni 2008 av Ultraskarp Lenke til kommentar
invalid_user Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Van der Sar Corluka - Pepe - Ooijer - Zhirkov Arshavin - Deco - Sneijder - Robben Villa - Pavlyuchenko Dette er spillerne som har imponert meg så langt. Endret 22. juni 2008 av iRoman Lenke til kommentar
Bluth Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) ------------------Sar-------------------- Ramos-----Pepe--Metzelder-----Gio Ronaldo----Sneijder- Vaart-----Ribery ------------Podolski-----Villa----------- Endret 15. juni 2008 av tilhengeren Lenke til kommentar
Jørgen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 ----------------Van Der Sar---------------- Ramos-----Pepe------Oijer(?)---------Gio Ronaldo-Sneijder-Van Der Vaart-Robben ------------Van Nistelrooy-Zlatan---------- Lenke til kommentar
Sameboe Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) --------------Van der saar-------------------- Boulahrouhz-----Pepe-----Ooijer--------Gio ------------------------------------------------- Kuijt-----Sneijder----Fabregas---------Silva ------------v.Nistelrooy----Villa-------------- Endret 16. juni 2008 av Sameboe Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ------------------------Casillas------------------------- -------------------------------------------------------- Ramos-----Pepe---------Carvalho--------Lahm -------------------------------------------------------- -----------------Fabregas--Modric----------------- -------------------------------------------------------- Srna-----------------Sneijder----------------Silva -------------------------------------------------------- -----------------------D. Villa------------------------ Noe offansivt.. Oh well. Lenke til kommentar
ante-valente Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 ----------------------------------------------------------Van Der Sar----------------------------------------------------------------- Corluka------------------------------------------Ujfalusi----------------Pepe--------------------------------------Van Bronckhorst C. Ronaldo-------------------------------------Sneijder---------------Modric--------------------------------------Podolski ---------------------------------------------------Villa---------------Zlatan---------------------------------------------- Lenke til kommentar
-Martinho- Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) --------------------Buffon--------------------- Ramos-------Pepe-------Puyol-------Lahm C.Ronaldo---Sneijder---Fabregas---Ribery --------------Villa--------Zlatan-------------- Benk: Casillas, Carvalho, Quaresma, van Nistelrooy, Torres Endret 17. juni 2008 av nitraM_8 Lenke til kommentar
Sveern Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) ---------------Van der Sar---------------- Lahm-----Pepe--------Ujfalusi--Bronckhorst ---------------Van der Vaart-------------- Ronaldo------------\/------------Robben -----------------Sneijder-------------------- ------Nistelrooy--------Villa/Podolski------ Benken: Gode spillere jeg har glemt, og resten av Nederland Satser hardt fremover Endret 16. juni 2008 av Sveer'n Lenke til kommentar
super-vegi Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 ------------------Van Der Sar Lahm----Pepe----------Puyol-----Bronckhorst Ribery----Fabregas--Sneijer-----Ronaldo Villa-----Podolski Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Pletikosa Lahm - Pepe - Ooijer - Bronckhorst Modrić - Ballack Ronaldo - Sneijder - Ribery Villa Trener: Slaven Bilic Lenke til kommentar
Multekrem Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Van Der Sar Bronckhorst - Carvalho - Puyol - Lahm C.Ronaldo - Deco - Modric - Ribery Villa - Podolski Benk: Kuyt, Buffon, Toni, Zlatan, Nihat, Pepe, Ballack Tribune: Van Nistelrooy, Robben, Frei, Coupet, Oijer. Hjemmeværende reserve: Torres, Ramos Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Ikke lett dette her: Villa-Podolski Robben--Sneijder—Ballack--Ronaldo Lahm--Oijer—Pepe--Ramos Buffon Benken: VDV, Casillas, Torres, Ribery, Bronckhorst, Carvalho, Modric Lenke til kommentar
Lawliet Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Cech Ramos-Mertesacker-Evra Modric-Xavi Ronaldo-Silva-Iniesta Nistelrooy-Villa Og med Bilic som trener ville dette laget eid alt. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Syns det virker litt vell offensivt jeg 1 midtstopper og 2 offensive backer? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Skjønner ikke hvorfor så mange har Ramos på backen. Han har ikke gjort det veldig bra i dette mesterskapet. Lenke til kommentar
Maynard James Skrevet 18. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 18. juni 2008 Jeg satt fortsatt opp mitt "Drømme" lag, jeg tenker ikke på prestasjoner. Jeg tenker på spillere som er best på sitt beste, hvem jeg vil ha i en em tropp. Hadde jeg tatt etter prestasjon, hadde laget vært noe helt annet Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 ----------------------Villa -----Ronaldo - Van der Vaart - Ribery ---------------Ballack - Pirlo ---Lahm - Mertesacker - Pepe - Ramos --------------------Buffon Skulle hatt Bilic og Löw som co-trenere Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå