krizzzy Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Skal ha meg ein ny sykkel som eg som oftast kjem til å bruke til og frå skulen. Reknar med at det er snakk om 3-4 km tur-retur, så det er ikkje snakk om dei store distansane. Kan sjølvsagt hende at det blir litt sykling utanom. Kva bør eg då sjå etter? Budsjettet er på 4000-5000,- og så vidt eg har forstått er det ein hybridsykkel som passar mitt behov (?). Byrjar vel ikkje på skulen igjen før i slutten av august, alt etter kva tid fadderveka er ferdig, så kva tid startar haustsalget? Det ville vel kanskje vore lurt å vente til rundt dei tidene i såfall? Takk for svar Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Her var det voldsomt med respons Lenke til kommentar
otis Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=11887 Ser jo ikke så verst ut... Men jeg ville nok kanskje heller ha tatt turen til en forretning i nærheten av deg, og spørre dem. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 http://www.g-sport.no/gs/templates/Produkt.aspx?id=11887Ser jo ikke så verst ut... Men jeg ville nok kanskje heller ha tatt turen til en forretning i nærheten av deg, og spørre dem. Takk for tipset.. Ja, kjem nok nok til å ta turen til eit par plassar, men det er jo greit å ha nokre anbefalingar å rette seg etter før ein byrjar å sjå sjølv Lenke til kommentar
T_Trosten Skrevet 18. juni 2008 Del Skrevet 18. juni 2008 Du vil vel uansett kjøpe sykkel i en butikk i nærheten av deg. Så ta heller å gå en runde og finn ut hva selgerene anbefaler deg. Så kan heller noen her på forumet, komme med kommentarer om de sykklene du får anbefalt. Prøv gjerne å få en selger som vet litt hva han/hun snakker om. Hybrid kan nok være greit for deg ja. Hvis du ikke trenger demper, så kan du se etter en sykkel uten. Da vil du få en mye bedre utstyrt sykkel, pluss at den også vil bli vesentlig lettere. Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 19. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2008 Du vil vel uansett kjøpe sykkel i en butikk i nærheten av deg. Så ta heller å gå en runde og finn ut hva selgerene anbefaler deg. Så kan heller noen her på forumet, komme med kommentarer om de sykklene du får anbefalt. Prøv gjerne å få en selger som vet litt hva han/hun snakker om. Hybrid kan nok være greit for deg ja. Hvis du ikke trenger demper, så kan du se etter en sykkel uten. Da vil du få en mye bedre utstyrt sykkel, pluss at den også vil bli vesentlig lettere. Takk for svar. Har ikkje behov for dempar nei, så det kjem til å bli uten. Blir nok ein tur rundt i morgon reknar eg med. Lenke til kommentar
Deluxio Skrevet 28. juni 2008 Del Skrevet 28. juni 2008 http://sykkelsenteret.no/shop/productDetai...ogDirectoryId=3 Dette er ein Scott hybrid sykkel til ca. 4500. Såg at du ville ha sykkel uten demper, men det er lock-out som fungerer veldig bra på denne. Har sjølv denne sykkelen, og er veldig fornøyd med den, mitt beste kjøp. Bruker den til skulen og synst den passar perfekt til det bruket. Du får ein heilt annan sykkelkomfort med denne sykkelen. Synst du bør sjå litt på denne før du bestemmer deg for ein annan sykkel Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 8. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2008 Den såg grei ut den Deluxio, men det er ikkje aktuelt med dempar uansett. Det blir ikkje brukt og då er det totalt unødvendig, sjølv om det er lock-out på den. Ser ut til at det blir ein Merida for øyeblikket. Skal teste ein på torsdag og reknar med at det blir den. Tenkte lenge på ein Nakamura Nitro Advance, men den er diverre utselgt i heile landet ifølge forhandlaren min. Spørsmålet er då kva slags type av den meridasykkelen eg bør gå for. Ein har jo denne òg av samme typen. Er det verdt å betale 1000,- ekstra for skivebremser og betre nav (reknar med at navet er betre..)? Blir ei ekstra ventetid på 3-4 dagar òg for å få tak i den. Hadde vore kjekt med innspel her Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 10. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2008 Då blei det ein Crossway Pro. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 13. juli 2008 Del Skrevet 13. juli 2008 Då blei det ein Crossway Pro. Fornøyd? Lurer på den samme sykkelen... Lenke til kommentar
krizzzy Skrevet 14. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juli 2008 Hittil er førsteinntrykket veldig bra, men har jo berre hatt den på ein skikkeleg tur. Er nok eit bra alternativ i den klassen, ja At det fins betre syklar kan godt hende, men eg tvilar i alle fall sterkt på at du ikkje kjem til å bli fornøgd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS Skrevet 14. juli 2008 Del Skrevet 14. juli 2008 Endte med en Merida Dette er en racingsykkel, ganske billig en sådan. Men jeg er ikke kravstor Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå