Gå til innhold

Ny shimano lett-spinn snelle, tips?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest member-101642

Det finnes utallige nettbutikker som selger fiskeutstyr.

www.gero.no

www.skittfiske.no

Hadde jeg vært deg, ville jeg valgt en Shimano Twin Power FB. Den ligger tre hundre kroner over budsjettet ditt, men er en snelle du kan ha glede av i mange år. Veilledende pris er litt over tre tusen kroner men Gero har den på tilbud for tiden.

Lenke til kommentar

Sparer en del fra å kjøpe via ebay. Vet om flere som driver og speider etter gode tilbuder på ebay etter blant annet Shimano stella som er det råeste du kan få tak i og de har fått den helt ned i 2500kr. I norge koster jo en slikt sneller rundt 6-7tusen +.

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Nei, en FB er sværere enn RB. Bremsen til FB er kraftigere og mere stabil enn bremsen til RB. Den store prisforskjellen er der ikke av ingen grunn. Ellers kan man jo tenke over at premiumsnellene kun blir levert med forbrems. Det er heller ikke tilfeldig.

Endret av member-101642
Lenke til kommentar
Sparer en del fra å kjøpe via ebay. Vet om flere som driver og speider etter gode tilbuder på ebay etter blant annet Shimano stella som er det råeste du kan få tak i og de har fått den helt ned i 2500kr. I norge koster jo en slikt sneller rundt 6-7tusen +.

ebay var litt heftig ja, "stella" for 500$ var jo heftig :)

men "Shimano Twin Power" er ikke og finne der... kan det være at den har et annet modellnavn ?

er det flere enn Shimano Twin Power som er og annbefale?

Lenke til kommentar
Gjest member-101642

Den amerikanske Twin Poweren går vel under navnet Sustain, tror jeg. Alt av dyrere Shimano-sneller er å anbefale. Daiwa skal visst være like bra, men jeg har ikke testet noen av dem selv. Her i Norge finner man ikke mye Daiwa, så da er det best å handle fra utlandet.

Sjekk ut www.japantackle.com . Veldig gode priser. De kan visst sende pakken slik at man unngår merverdiavgift.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...