leifeinar Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 ødela snella her om dagen, trenger ny. har vært venn med de som deler ut feriepenger og skatte penger så pris mellom 1-2K tips mottas. finnes det nettbutikker som selger fiskeuttstyr? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det finnes utallige nettbutikker som selger fiskeutstyr. www.gero.no www.skittfiske.no Hadde jeg vært deg, ville jeg valgt en Shimano Twin Power FB. Den ligger tre hundre kroner over budsjettet ditt, men er en snelle du kan ha glede av i mange år. Veilledende pris er litt over tre tusen kroner men Gero har den på tilbud for tiden. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 finner den til 2300,- har du bedre pris noe sted? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Nei, dessverre. Et annet alternativ er å bestille den fra utlandet, da kan du spare noen kroner. Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Sparer en del fra å kjøpe via ebay. Vet om flere som driver og speider etter gode tilbuder på ebay etter blant annet Shimano stella som er det råeste du kan få tak i og de har fått den helt ned i 2500kr. I norge koster jo en slikt sneller rundt 6-7tusen +. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 men vill ikke en Shimano Twin Power XT RB være tilnermet samme snella, bare at det er bakbrems ? har hatt bakbrems i 25 år nå så er litt innøvd Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Nei, en FB er sværere enn RB. Bremsen til FB er kraftigere og mere stabil enn bremsen til RB. Den store prisforskjellen er der ikke av ingen grunn. Ellers kan man jo tenke over at premiumsnellene kun blir levert med forbrems. Det er heller ikke tilfeldig. Endret 16. juni 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Sparer en del fra å kjøpe via ebay. Vet om flere som driver og speider etter gode tilbuder på ebay etter blant annet Shimano stella som er det råeste du kan få tak i og de har fått den helt ned i 2500kr. I norge koster jo en slikt sneller rundt 6-7tusen +. ebay var litt heftig ja, "stella" for 500$ var jo heftig men "Shimano Twin Power" er ikke og finne der... kan det være at den har et annet modellnavn ? er det flere enn Shimano Twin Power som er og annbefale? Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Den amerikanske Twin Poweren går vel under navnet Sustain, tror jeg. Alt av dyrere Shimano-sneller er å anbefale. Daiwa skal visst være like bra, men jeg har ikke testet noen av dem selv. Her i Norge finner man ikke mye Daiwa, så da er det best å handle fra utlandet. Sjekk ut www.japantackle.com . Veldig gode priser. De kan visst sende pakken slik at man unngår merverdiavgift. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 fant Twin Power XT 1500 RB til 1200,- tror jeg går for en sånn, 1100,- ekstra for litt bedre brems er for mye http://www.sportsfiskeutstyr.no/product.php?productid=16365 Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Finner masse av twin power på ebay eg. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 på hvilken ebay da? shimano twin power gir ett treff på .COM Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 http://sporting-goods.search.ebay.com/shim...ssPageNameZWLRS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå