Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Peugeot 306 1996 XR. Hva kan jeg gjøre med den?

Anbefalte innlegg

Jeg har en 306 som jeg vil gjøre noe med. Veit ikke hva. Penger er det ganske dårlig med, og skal bare ha bilen i et og et halvt år. Hva kan jeg finne på for å gjøre den mer spennende? Har sportsluftfilter noe for seg?

Noen forslag til spennende ting å gjøre med den? Er åpen for alle forslag!:)

-Emil

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sportsluftfilter har egentlig lite for seg på en vanlig motor. Hvis du tenker på konfilter, så kan dette minske motoreffekten om det monteres feil, slik at det trekker inn varme fra motoren.

Det enkleste er jo å redusere vekten til bilen.

Lenke til kommentar
Sportsluftfilter har egentlig lite for seg på en vanlig motor. Hvis du tenker på konfilter, så kan dette minske motoreffekten om det monteres feil, slik at det trekker inn varme fra motoren.

Det enkleste er jo å redusere vekten til bilen.

Noen forslag til hva jeg kan kaste ut? Er også åpen for forslag på mer visuelle ting. Kan jeg sette på spacere på felgene så den ser bredere ut?

Lenke til kommentar

Tja, er jo en del vekt i bakseter og reservehjul. Holder du tanknivået nede, så sparer du inn noen kilo der også. Hjelper med rent luftfilter også, slik at det virker optimalt. Generelt så kan du ta ut alt som ikke er helt nødvendig, så får du nok skrelt av noen kilo.

Vet ikke helt hvordan det er med spacere, høres ikke ut som en god patent, for å si det sånn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...