sedsberg Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noen som vet hva den er til? 1996 Citroën Xantia 2.0i 16V stv. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Denne er for bensinkutt-systemet. Dvs, om bilen velter, kolliderer eller lignende, så kutter den drivstoff-tilgangen. Et trykk på denne, og drivstoffet kan flyte som vanlig igjen. Mener det står noe om denne i brukermanualen til bilen... Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Denne er for bensinkutt-systemet. Dvs, om bilen velter, kolliderer eller lignende, så kutter den drivstoff-tilgangen. Et trykk på denne, og drivstoffet kan flyte som vanlig igjen.Mener det står noe om denne i brukermanualen til bilen... Dette stemmer. Om bilen ikke starter en dag, sjekk denne først! Slår du ved siden av den eller på den- slår den ut- og da får du ikke start på bilen. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En kompis av meg glapp clutchen på sin Berlingo, som førte til at bilen hoppet brått fremover. Dette førte til at denne bryteren slo ut, og bilen startet selvsagt ikke igjen. Er altså ikke så veldig mye som skal til. Lenke til kommentar
Habla Møberg Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En kompis av meg glapp clutchen på sin Berlingo, som førte til at bilen hoppet brått fremover. Dette førte til at denne bryteren slo ut, og bilen startet selvsagt ikke igjen. Er altså ikke så veldig mye som skal til. Steike, da må bilen jaggu ha hoppet fremover! Har hatt diverse franske med denne bryteren, og har kjørt temmelig hardt, og har aldri opplevd at bryteren har slått ut. Selv etter en relativt hard påkjørsel bakfra skjedde det ikke noe. Lenke til kommentar
Kent Touch This Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 En kompis av meg glapp clutchen på sin Berlingo, som førte til at bilen hoppet brått fremover. Dette førte til at denne bryteren slo ut, og bilen startet selvsagt ikke igjen. Er altså ikke så veldig mye som skal til. Steike, da må bilen jaggu ha hoppet fremover! Har hatt diverse franske med denne bryteren, og har kjørt temmelig hardt, og har aldri opplevd at bryteren har slått ut. Selv etter en relativt hard påkjørsel bakfra skjedde det ikke noe. Ja, jeg satt på og det rykket rimlig heftig Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg har blitt påkjørt to ganger uten at den har slått ut. Bakfra og fra siden. Slo ikke ut noen av gangene. Lenke til kommentar
Devil123 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jeg har blitt påkjørt to ganger uten at den har slått ut. Bakfra og fra siden. Slo ikke ut noen av gangene. Sikkert litt opp og ned på hvor mye som skal til, sikkert mulig og stille på ett visXD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå