Gå til innhold

trenger billig og grei FM-sender til ipod! tips i trondheim?

Anbefalte innlegg

Jeg skal kjøre flyttelasset mitt til Oslo i morgen, og trenger en FM-sender for å spille litt musikk. Har en Ipod video, den første som kom. Trenger ikke noe dyrt kvalitetsgreier, da jeg ikke har bil til vanlig. Noen som har noen tips til hvor jeg kan finne en?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Jeg har akkurat kjøpt meg denne FM- senderen fra DX: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6929

Fikk den i dag, og jeg må si jeg er MEKTIG imponert. Til den latterlig lave prisen vet man ikke helt hva man kan forvente, men du verden så fornøyd jeg er! Etter litt leting etter en god frekvens er man klar. Lyden er helt fin når man har den i nærheten av radioen. Kunne ikke vært mer fornøyd!

Herregud, drøye 50 kroner for en FM- sender til ipod? Og gratis frakt? Skjønner ikke at folk kjøper seg dyre FM sendere når jeg fikk testet denne. MYE FOR PENGENE! ANBEFALES!

PS! Kan brukes enten med 12v strømtilkobling (som følger med) eller på ipoden's eget batteri. Fungerer altså uten strøm, så lenge du har litt på ipoden.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+89234341

kanskje du skal lage en ny tråd for å reklamere, da det har veldig lite med denne tråden å gjøre - trådstarter spør om en FM sender til flyttelass dagen etter i trondheim, da er det lite relevant at du halvannen måned ettepå kommer og skryter av en fm sender fra kina

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Hei, jeg har et problem med min ipod nano, det står at minnet er fult men jeg har ingenting på den i det hele tatt.

Kan heller ikke resette den, og får en feilmelding om "Kan ikke stoppe Generisk Volum-enhet fordi den er i bruk. Lukk alle programmer eller vinduer som kanskje bruker enheten, og prøv deretter på nytt senere"

Er det noen som har peiling på hva jeg kan gjøre for å fikse dette?

Takker for evt. svar!

Edit: nå har jeg nullstilt ipoden min, men den er fortsatt full, et er ikke mer plass på den

,og jeg får fortsatt den samme feilmeldingen.

Endret av kekek
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...