Gå til innhold

Er dette en god HD?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Helt grei hd egentlig. har prøvd den fungerer helt greit har også en fra WD den kresjet etter et par dager men det mistenker jeg at win 98 var skyld i kjører nå dual boot win98/xp funker greit ikke noe prob med noen av diskene :shrug:

Lenke til kommentar
kjøp seagate. bråker minst av alle disker. WD bråker heftig mye, bare så det er sagt.

Hd støy henger sammen med hele kabinettet i og med at hden forplanter støy i hele kbinettet jeg har ikke støy i min pc! :evil:

Lenke til kommentar
kjøp seagate. bråker minst av alle disker. WD bråker heftig mye, bare så det er sagt.

Hd støy henger sammen med hele kabinettet i og med at hden forplanter støy i hele kbinettet jeg har ikke støy i min pc! :evil:

du har kanskje ikke 12 db vifter i pc-en din. Det eneste som bråker er disse wd diskene. selvsagt har kabinettet noe å si. jeg har air black.

men vinelyden er der like fult.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ja og nei. Seagate Barracuda bråker mindre, særlig i idle, enn andre 7200 RPM-disker, så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Ja og nei. Seagate Barracuda bråker mindre, særlig i idle, enn andre 7200 RPM-disker, så enkelt er det.

Ja seagate og ibm gxp 180GB, nr 1 og 2, sg 37.8, Ibm 40.1. :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...