Inc Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Var ikke lett å fange fokus på den humlen der. Skikkelig fylleflyging skulle en tro, med 20 i promille. Edit: pokker, fargene ble helt feil her inne ?? Edit2: se der ja... Endret fra proRGB til sRGB Endret 15. juni 2008 av Inc Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Vakkert bilde, men syntes det ikke ble så mye fokus på humlen. Prøvde noe lignende her om dagen, men ble brent. Edit: skrivde homlen.. Endret 15. juni 2008 av Invader Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Når du eksporterer frå Lightroom, velg å konverter til sRGB. Det er under Image settings i eksportdialogen, der kan du velge Color space. Lenke til kommentar
Inc Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Ja, å finne fokus på de krever sitt. De flyr så fordømt fort og da Når du eksporterer frå Lightroom, velg å konverter til sRGB. Det er under Image settings i eksportdialogen, der kan du velge Color space. jepp, fant feilen som du ser Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ja, det er sant. Også klare du det, men det gjorde ikke jeg. Lenke til kommentar
Nüü Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Det nye resultatet var bedre. Fargene ble mer fokuserte jeg fant et punkt og ikke mer. Det første var mer at jeg så hele bildet, men ikke fargene og naturen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå