Douglas Quaid Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Eg var innom skolearena for litt sidan og såg at eg har fått 4 som standpunktkarakter i geografi på VG1. Denne terminen har vi hatt 2 prøver der eg fekk 4 på den fyrste, og 5 på den siste. Er det ikkje slik at den siste prøva skal ha meir innverknad på standpunktkarakteren sidan det er "eleven sin kompetanse etter endt utdanning" som skal vurderast? Dersom karakteren frå 1. termin tel med forstår eg kvifor eg har fått 4, men har høyrt at den ikkje gjer det. Ville det vore vits i å sende inn ein klage basert på dette? Lenke til kommentar
iviking Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Eg var innom skolearena for litt sidan og såg at eg har fått 4 som standpunktkarakter i geografi på VG1. Denne terminen har vi hatt 2 prøver der eg fekk 4 på den fyrste, og 5 på den siste. Er det ikkje slik at den siste prøva skal ha meir innverknad på standpunktkarakteren sidan det er "eleven sin kompetanse etter endt utdanning" som skal vurderast? Dersom karakteren frå 1. termin tel med forstår eg kvifor eg har fått 4, men har høyrt at den ikkje gjer det. Ville det vore vits i å sende inn ein klage basert på dette? Er du sikker på at du ikke har hatt flere vurderingssituasjoner dette halvåret. 2 høres lite ut. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Vi har ikkje hatt fleire vurderingar nei. Ingen innleveringar eller noko liknande heller. Lenke til kommentar
iviking Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Okay. Å arrgumentere for at læreren ikke har nok vurderingsgrunnlag, er ikke et sjakktrekk, da du kan risikere at han sier at du ikke kan få karrakter i faget. Jeg ville snakket med faglærer først, de har mange elever så det kan være en ren glipp, og hvis det ikke fører frem ville jeg klaget. Lenke til kommentar
Frantzen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 På den prøven du fikk 5 på: Var det en prøve som inneholdt spørsmål/oppgaver fra hele pensum? I så fall burde du kanskje fått 5 i standpunkt, i og med at det er sluttkompetansen som skal legges til grunn når endelig karakter skal settes. Dersom denne prøven derimot bare var en såkalt delprøve ("kapitellprøve"), er det mer naturlig å trekke inn alle prøvene dere har hatt (og ikke bare den siste). Det ikke er like enkelt å vurdere hvor mye kunnskap fra pensum en elev har ut i fra en prøve som består av deler fra pensum. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Begge prøvene vi har hatt var delprøver med pensum frå 2 kapittel kvar. I samfunnsfag sa læraren at den siste prøva ville telje meir enn den fyrste sjølv om desse prøvene òg berre var delprøver. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Okey, dermed ser det ut til at du hårfint vippar mellom 4 og 5. Det er sant som det er blitt sagt her at dei ferskaste vurderingane skal ha mest å seie, ihvertfall i Kunnskapsløftet, særleg når det gjeld 2.termin ift. 1. termin. Så da tenkjer eg litt på om innsats elles i timen og lekselesing kan hende har noko å seie. Har du gjort alle leksene dine til kvar time? Korleis har du vore i sjølve timen? Har du vore aktiv? Kan hende har ho valt å setje deg på 4 dersom du ikkje har vist innsats eller jobba med lekser. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Lekser har vi ikkje fått i dette faget. Vi fekk oppmoding om å gjere repetisjonsspørsmåla, men dei har aldri vorte gjennomgått eller sjekka i timane. Den munnlege aktiviteten i timane vil eg seie har vore litt over gjennomsnittet i forhold til dei andre i klassen, men har fått svært liten sjanse til å vise det. So og seie alle timane har læraren brukt til å snakke om snakke om lærestoffet medan vi har høyrt på. Han har med andre ord svært lite grunnlag til å vurdere munnleg aktivitet på. Endret 15. juni 2008 av Kalvegodt Lenke til kommentar
iviking Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Muntlig deltagelse i timen skal uansett ikke vurderes, hvis det ikke er varslet som en spesifikk vurderingssituasjon (da må dette gjøres hver gang) Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Muntlig deltagelse i timen skal uansett ikke vurderes, hvis det ikke er varslet som en spesifikk vurderingssituasjon (da må dette gjøres hver gang) I samfunnsfag er det vanlig at muntlig aktivitet tas med i helhetsvurderingen! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Geografi er vel eit munnleg fag på linje med samfunnsfag? Ein kan jo ikkje kome opp i skriftleg eksamen i dette faget. Lenke til kommentar
Mademoiselle Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Geografi er vel eit munnleg fag på linje med samfunnsfag? Ein kan jo ikkje kome opp i skriftleg eksamen i dette faget. Geografi går under samfunnsfag, ja. Då eg gjekk på VGS(ferdig no for nokre dagar sidan), var det inga fag som heitte samfunnsfag, men historie, geografi og samfunnslære gjekk under samfunnsfagomgrepet. Altså meinte eg at også geografi er eit munnleg fag, og dermed er det vanleg at den munnlege aktiviteten vert vurdert i timane. Lenke til kommentar
Ingeniørstudent Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hadde jeg vært lærer ville jeg også gitt deg 4. Fordi: *4 i 1.termin. Skal telle, men legges mest vekt på 2.termin. *Ut ifra det jeg leser så har du ikke vært allverden muntlig aktiv i timen, noe som lærere ser på som positivt og tellende når det vipper. Tro meg, har selv vippet ned pga. av dette. * Vil si at en 4'er og en 5'er i 2.termin prøver ikke er godt nok til å havne på en 5'er i standpunkt. MEN, jeg synes læreren burde gitt deg en såkalt "vippeprøve" der du fikk sjansen til å vippe opp. Vet om flere lærere som arrangerer frivillige prøver for de som vil prøve å forvedre seg. Men det er egentlig opp til hver enkelt lærer. Ville ikke klaget hadde jeg vært deg. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 jeg har slettet noen poster. hold dere sakelige og til topic gutter og jenter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå