Gå til innhold

Noen som spiller Lost Winds?

Zelkin

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Fant ikke en egen tråd rundt spillet, så lager en her.

Fantastisk mye moro for 1000 wii penger*-

Men, jeg sliter allerede etter 10min med å finne Shrine 2, West for witherfalls..

Noen her med tips :)

Vestover i denne typen flate plattform spill er som kjent det samme som venstre, slik at alt du trenger å gjøre for å komme videre er å gå til venstre så vil du tilslutt ende opp ved Wither Falls.

Lenke til kommentar
Fant ikke en egen tråd rundt spillet, så lager en her.

Fantastisk mye moro for 1000 wii penger*-

Men, jeg sliter allerede etter 10min med å finne Shrine 2, West for witherfalls..

Noen her med tips :)

Vestover i denne typen flate plattform spill er som kjent det samme som venstre, slik at alt du trenger å gjøre for å komme videre er å gå til venstre så vil du tilslutt ende opp ved Wither Falls.

Ja, den tok jeg. Men jeg havner i nærheten av Shrine 1, altså der jeg fikk min dobbelhopp tilgang, så må innrømme at jeg er litt usikker.

Jeg får bare prøve igjen!

Lenke til kommentar

Husker ikke helt hvor det er du snakker om, men det er med dette spillet som veldig mange andre, at du får tilgang til nye områder som følge av oppgraderingene du får. Altså, du kan nå "fly" høyere opp enn du kunne tidligere, så prøv å komme opp i høyden og nå steder du ikke kunne før. Da kommer du videre i spillet.

Lenke til kommentar

Sliter tidlig i spillet...

Har akkurat fått mer vindstyrke (første gang), men kommer meg ikke ut av en "dalen" jeg er nede i. Det er en luke i bakken, men den er låst. Jeg klarer ikke å hoppe eller "blåse" meg opp til kanten av fjellet.

Pinlig å be om hjelp så tidlig i spillet, men kan noen hjelpe?

Lenke til kommentar

Har akkurat fått mer vindstyrke (første gang), men kommer meg ikke ut av en "dalen" jeg er nede i. Det er en luke i bakken, men den er låst. Jeg klarer ikke å hoppe eller "blåse" meg opp til kanten av fjellet.

jeg vet ikke hvor du er helt, men det er mange måter å gjøre ting på. se etter steiner, de kan hjelpe. eller så kan du alltids prøve å ta selvmord for da starter du der du savet sist ;)

Lenke til kommentar

Mener at du skal kunne klare å blåse deg opp igjen. Du kan nå blåse tre ganger før du detter ned igjen, ikke sant? Det skal være nok til å komme deg opp igjen der du kom fra. Hvis jeg ikke husker helt feil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...