fredderen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Fungerer https://prisguiden.no/product.php?product_id=54187 med oppsettet? Ser at jeg har glemt å si at jeg må ha OS. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 vil dette fungere sammen? eller er kabinettet for lite? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, først og fremst: Linken funker ikke. Sorry for at jeg ikke har svart, vært i byen. Kabinettet passer det, men var ikke oppsettet bra? Som sagt, så kunne jeg ikke se den siste linken. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Ja, først og fremst: Linken funker ikke. Sorry for at jeg ikke har svart, vært i byen. Kabinettet passer det, men var ikke oppsettet bra? Som sagt, så kunne jeg ikke se den siste linken. Funker det nå? Jeg har byttet kabinett og ram. Måtte ha litt mer ram:p Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Funker fortsatt ikke. Du må trykke på vis for alle, trykk oppdater, og kopier linken under vis for alle boksen. Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Det passer sammen, og kabinettet er stort nok. Tviler derimot veldig på kjøleevnen i det. Bruk heller 100kr ekstra på Cooler Master Centurion 534 Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Det passer sammen, og kabinettet er stort nok. Tviler derimot veldig på kjøleevnen i det. Bruk heller 100kr ekstra på Cooler Master Centurion 534 En annen ting, jeg har dvd leser og brenner fra før av, trenger ikke ny da? Endret 16. juni 2008 av fredderen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Nei, det trenger du vel ikke. Kan fjerne det fra lista di. EDIT: Var visst ikke på lista. Endret 16. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg er ganske grønn på dette med hardware så her er enda et spørsmål. Når jeg skal ta ut dvd spilleren fra den gamle PC-en, hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Her er ikke jeg ekspert. Først og fremst må du vel åpne den ene sidedøra. Så se om du finner ut hvor DVD-brennern sitter, og se om det er mulig å rett og slett skru den ut. Jeg er ingen ekspert når det gjelder PC-bygging. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 Her er ikke jeg ekspert. Først og fremst må du vel åpne den ene sidedøra. Så se om du finner ut hvor DVD-brennern sitter, og se om det er mulig å rett og slett skru den ut. Jeg er ingen ekspert når det gjelder PC-bygging. Hehe, ok. Hva med harddisker da? Har en til jeg skal bruke... Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Du hadde ekstern? Eller sitter denne i den gamle pc-en? Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 16. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2008 (endret) Du hadde ekstern? Eller sitter denne i den gamle pc-en? Sitter i gamle. Har og en ekstern. Endret 16. juni 2008 av fredderen Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Ok, trenger du den da? Jeg er ikke sikker jeg.. Kanskje lage en tråd om det, eller spør fetteren din. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Amentio kunne ikke levere skjermkortet da det er utgått vare. Hvilket skjermkort i denne prisklassen har samme ytelse? (har spurt amentio om de kunne levere samme skjermkortet jeg bestilte, bare det andre hadde 3xdVi til samme pris som det første) Amentio kunne ikke levere skjermkortet da det er utgått vare. Hvilket skjermkort i denne prisklassen har samme ytelse? (har spurt amentio om de kunne levere samme skjermkortet jeg bestilte, bare det andre hadde 3xdVi til samme pris som det første) Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 Du kan jo eventuelt bestille 9800gtx, det er litt billigere. Lenke til kommentar
fredderen Skrevet 17. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2008 Du kan jo eventuelt bestille 9800gtx, det er litt billigere. https://prisguiden.no/product.php?product_id=89064 er ikke det det beste da? Lenke til kommentar
Zandreu Skrevet 17. juni 2008 Del Skrevet 17. juni 2008 (endret) Jo, det er best, imo. Men sa du ikke at Amentio ikke solgte det? Endret 17. juni 2008 av Redneck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå